اظهارات متناقض اصلاح‌طلبان با هدف محک زدن شرایط برای ورود به عرصه سیاسی

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان بدنبال ایجاد موقعیت برای ورود به صحنه هستند و در واقع با اظهارنظرهای خود شرایط را ارزیابی می‌کنند.

حبیب الله بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به صحبت های حجاریان در مورد چراغ سبز نظام به اصلاح طلبان برای حفظ وحدت میان اصولگرایان گفت: اصلاح‌طلبان بدنبال ایجاد شرایطی هستند که به صحنه بیایند و در واقع با این‌گونه اظهارنظرها می‌خواهند شرایط خود را ارزیابی کنند.

وی افزود: در سال های اخیر بارها شاهد این بوده‌ایم که اصلاح‌طلبان در موقعیت‌های متفاوت و در صورت حمایت و یا عدم حمایت مردم از آنها در انتخابات، نهادها و ارگان‌های‌ مربوطه را ذی مدخل دانسته و به تهمت زنی و افترا می‌پردازند.
 
وی در ادامه افزود : همه مردم در انتخاب کردن حق دارند اما در انتخاب شدن تنها کسانی حق کاندید شدن دارند که نظام را قبول داشته باشند و اگر آنها قصد بازگشت به نظام و انتخابات را دارند باید گذشته خود را محکوم کرده و اعلام پشیمانی کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: این نظام خون بهای شهداء است و به راحتی بدست نیامده که یک روز بر ضد نظام صحبت کنیم، به تصور اینکه مردم استقبال می کنند و یک روز به نفع نظام موضع گیری کنیم.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.