اظهارات یاسر هاشمی دربارهٔ احتمال کاندیداتوری پدر و برادر

ایران > انتخابات
پسر هاشمی ورود مستقیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

فارس نوشت: یاسر هاشمی عصر ۶ اردیبهشت ماه با حضور در تبریز به همراه علی یونسی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود آیت‌الله هاشمی قصد ورود به عرصه انتخابات را دارد و حتی اقلام تبلیغاتی را نیز آماده کرده است، گفت: این گفته دروغ محض است.

یاسر هاشمی به عنوان مشاور حسن روحانی و علی یونسی به تبریز سفر کرده‌اند و با گروه‌های مختلف به مذاکره نشسته و با آنان به گفت‌وگو پرداخته‌اند تا مسائل انتخاباتی در استان آذربایجان‌شرقی را مورد بررسی قرار دهند.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه در پاسخ به این پرسش که پدرش در دهه ۶۰ در سفر به تبریز این شهر را یک ده بزرگ نامیده بود نیز تاکید کرد: من نمی‌دانم که این سفر کی و چه زمانی انجام شده است اما به نظر می‌رسد که یک شوخی بوده باشد و حتی می‌تواند اخطاری باشد تا مسئولان بیشتر به تبریز رسیدگی کنند.

یاسر هاشمی اضافه کرد: در حال حاضر شهر تبریز یکی از کلانشهر‌های زیبای ایران بوده و در گفت‌وگو با شهروندان، آنان نیز از خدمات شهری و شهرسازی اعلام رضایت کرده‌اند.

فرزند آیت‌الله هاشمی در ادامه در پاسخ به این پرسش که برادرش محسن هاشمی قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را دارد، اظهار کرد: برادرم فقط در انتخابات شوراها شرکت کرده و قصد ورود به مقوله ریاست جمهوری را ندارد.

وی همچنین دربارهٔ دادگاه برادرش مهدی هاشمی و تاثیر آن در انتخابات گفت: قطعاً تاثیر نخواهد داشت.

سید مهدی حسینی نماینده مردم تبریز در دوره ششم مجلس، مسئول ستاد حسن روحانی در آذربایجان شرقی بوده و این دیدارها و جلسات را برگزار کرده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.