اظهارنظر بازیکنان پرسپولیس پس از برد سایپا

۱۰م اسفند ،

Rouhollah Vahdati-11-29.jpg

پرسپولیسی‌ها پس از پایان دیدار مقابل سایپا از شانس بالای تیمشان برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی گفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نوری در جمع خبرنگاران پس از پایان دیدار تیمش برابر سایپا دربارهٔ‌ی گلی که به ثمر رساند گفت:دروازه خالی بود و کار اصلی را کریم انصاری‌فر انجام داد.

او در ادامه افزود: بچه‌ها تلاش بسیاری کردند و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را به سود خودمان تمام کنیم. فاصله‌ی ما با تیم‌های بالای جدول کمتر شده است و امیدوار به کسب سهمیه آسیایی هستیم.

هافبک پرسپولیس در پایان با ابراز امیدواری از برد برابر ذوب آهن گفت: امیدوارم با برد برابر ذوب آهن در روز سه‌شنبه، از اصفهان با دست پر برگردیم تا هواداران هم خوشحال شوند.

میثم نقی‌زاده: این گل را به هواداران تقدیم می‌کنم

میثم نقی‌زاده نیز در جمع خبرنگاران پس از پایان دیدار تیمش برابر سایپا دربارهٔ‌ی گلی که به ثمر رساند گفت: این گل را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

هافبک پرسپولیس در ادامه با ابراز امیدواری از بازی کردن برای پرسپولیس در ادامه فصل افزود: من همه تلاشم را می‌کنم و در تمرینات با تمام وجودم حاضر خواهم شد و باقی مسائل مربوط به کادر فنی است و امیدوارم همچنان در خدمت پرسپولیس حاضر باشم.

او در پایان افزود: امیدوارم با حذف ذوب آهن دل هواداران را شاد کنیم.

حقیقی:خدا را شکر که چهار گل به سایپا زدیم

رضا حقیقی در جمع خبرنگاران پس از پایان دیدار تیمش برابر سایپا دربارهٔ‌ی این دیدار گفت: من فکر می کنم بصورت منطقی حفظ توپ کردیم و خدا را شکر که چهار گل به ثمر رساندیم.

هافبک تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بنظر می‌رسید این بازی را شُل بگیرید، گفت: نه، ما تلاش می‌کنیم همواره هواداران را شاد کنیم. البته این بازی به نوعی تدارکاتی بود و ما تمام تمرکزمان را بر روی بازی‌های حذفی گذاشته‌ایم.

او در پایان افزود: شرایطمان خوب است ولی می‌دانیم کار در اصفهان سخت است و چاره‌ای جز برد در آن دیدار نداریم، چراکه می‌خواهیم قهرمان شویم.

غلامرضا رضایی: بازی با سایپا تدارکاتی نبود

مهاجم پرسپولیس برخلاف نظر سرمربی این تیم معتقد است بازی با سایپا به هیچ عنوان دیداری تدارکاتی محسوب نمی‌شد.

غلامرضا رضایی بازیکن پرسپولیس پس از پیروزی ۴ بر ۱ تیمش در بازی امروز مقابل سایپا بیان کرد: امروز از همان دقایق اول با انگیزه و با قدرت ظاهر شدیم. همچنین توانستیم زود به گل برسیم و سه امتیاز را از آن خودمان کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بازی امروز دیداری تدارکاتی برایتان محسوب می‌شد، تاکید کرد: به هیچ وجه بازی با سایپا تدارکاتی نبود و برایمان یک بازی مهم به حساب می‌آمد؛ چون سه امتیازش به دردمان می‌خورد اما ما در هفته‌ی جاری بازی سختی برابر ذوب آهن داریم و می‌خواهیم با پیروزی برابر این تیم به دور بعدی جام حذفی برسیم.

مهاجم پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا با پیروزی‌هایی که این روزها کسب می‌کنید حسرت نتایج از دست رفته‌ی اول فصل را نمی‌خورید؟ گفت: به هر حال متاسفانه یک سری مشکلات از اول فصل با تیم بود و دیگر قبل است. حسرت قبل را می‌خوریم اما قبل‌ها قبل و درست نیست دربارهٔ‌اش دیگر صحبت کنیم. ما تنها به بازی سختی که روز سه‌شنبه با ذوب آهن داریم فکر می‌کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.