اظهار بی‌اطلاعی اعضای هیئت رئیسه مجلس از دیدار فرداشب نمایندگان با احمدی‌نژاد

۳۰م دیماه ،

برخی خبرها حکایت از آن دارد که احمدی‌نژاد ساعت ۱۸ فردا میزبان بهارستانی‌ها خواهد بود و این درحالیست که اعضای هیئت رئیسه از این موضوع بی‌اطلاع می باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در حالی بعضی خبرها حکایت از آن دارد که محمود احمدی‌نژاد ساعت ۱۸ فردا (سه‌شنبه ۳ بهمن‌ماه) میزبان بهارستان‌نشینان خواهد بود که اعضای هیئت رئیسه مجلس از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به اینکه آیا از میزبانی رئیس جمهور از نمایندگان اطلاع دارید یا خیر، گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.

همچنین جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه و عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در پاسخ به همین سوال اظهار بی‌اطلاع کرد و افزود: از نشست سه‌شنبه شب مجلس و دولت به میزبانی رئیس‌جمهور اطلاعی ندارم.

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو دیگر عضو هیئت رئیسه مجلس بود که از نشست این چنینی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

این در حالی است که لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور از قطعیت نشست رئیس جمهور با نمایندگان خبر داده و گفته است: این نشست راس ساعت ۱۸ فردا (سه‌شنبه) در مکان پاستور برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است تیم‌های اقتصادی دولت و مجلس چندین شب به صورت متوالی با هم نشست‌هایی داشته‌اند که رئیس‌جمهور، رئیس مجلس، وزرای اقتصادی دولت، روسای کمیسیون اقتصادی مجلس و بعضی شخصیت‌ها در این نشست حضور داشته‌اند.
انتهای‌پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.