اظهار نظر عجیب مربی سابق بارسلونا درباره مسی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

مربی سابق بارسلونا و رئال مادرید معتقد است که لیونل مسی علاقه و اشتیاق خود برای بازی کردن را از دست داده است.

پورتال  ایران

لیونل مسی که به دلیل مصدومیت نتوانست در ماه های دسامبر و ژانویه به میدان برود، پس از بازگشت به میدان، عملکردش با قبل از مصدومیت متفاوت بوده است.

آنخل کاپا، که سابقه همکاری با سزار لوئیس منوتی، سرمربی سابق آرژانتین را دارد، در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی در آرژانتین، گفت: شما برای فوتبال بازی کردن نیاز دارید که سرشار از شور و اشتیاق باشید، مثل چیزی که مسی داشت، چیزی که بازیکنان بزرگ دارند، مثل مارادونا یا هر بازیکن کلیدی در لیگا، مثل ژاوی، اینیستا، بوسکتس، نیاز به مقدار زیادی عشق و شور است؛ شما نیاز به نوعی انرژی دارید که از یک عشق مطلق به بازی کردن می آید. او در بازی با سوسیداد در جام حذفی بیشتر در جریان بازی شرکت می کرد، اما در دیدار مقابل والنسیا نمی توانستم بفهمم که چگونه یک بازیکن می تواند تا این حد بدون اشتیاق بازی کند.

کوپا ادامه داد: اگر شما به یکی از بازی های مسی در ۳ یا ۴ سال پیش نگاه کنید، شور و شوق او برای بازی کردن را می بینید. نمی دانم او چرا چنین چیزهایی را از دست می دهد.نمی دانم این به خاطر مصدومیت است یا هر چیز دیگر، اما او کمی خاموش به نظر می آید. به نظر می آید او تنها وظیفه حرفه ای اش را انجام می دهد. وقتی مردم می‌گویند که او بازیکنی فوق العاده حرفه ای است، من ترجیح می دهم که آنها بگویند او فوق العاده آماتور است، چرا که یک آماتور، فوتبال را با تمام وجودش حس می کند و با شور و شوق بازی می کند. اگر یک بازیکن تنها وظیفه حرفه ای اش را انجام دهد، بازدهی او متوقف می شود.

کاپا در پایان افزود: مسی فاقد عشق به بازی است؛ آن اشتیاقی که باعث می شود او به چپ و راست برود، بازیکنان را به سمت خود بکشاند و آنها را یکی یکی مغلوب کند. به نظر من مسی آنها را از دست داده است. او کیفیت خارق العاده ای دارد، او یک پدیده است، و هر لحظه می تواند یک کار استثنایی انجام دهد، اما اکنون او طوری است که انگار بعد از ۱۵ سال فوتبال بازی کردن، از آن خسته شده است!

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.