اظهار نظر کننده درباره همجنسبازان مجبور به عذرخواهی شد!

در کشورهای غربی که به بهانه آزادی بیان به مقدس‌ترین ارزش‌های اسلامی آن‌هم به صورت علنی و با بی شرمانه ترین شکل توهین می‌شود و علی رغم اعتراضات گسترده مسلمانان جهان، هتاکان و مقامات غربی هیچگاه اظهار پشیمانی نمی کنند؛ چگونه یک شخص نمی تواند درباره منحرفانی پلیدی چون همجنس بازان اظهار نظر کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ممتازنیوز، اظهارات پاریس ویتنی هیلتون (هنرپیشه فیلمهای مستهجن هالیوودی و خواننده و مدل آمریکایی که از وارثان ریچارد هیلتون صاحب هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون می باشد ) درباره مردان همجنس باز برای وی دردسرساز شد.

ماجرا از آن‌ جایی آغاز شد که یک راننده تاکسی موفق شد گفت‌‌وگوی هیلتون و یکی از دوستانش را بطور مخفیانه ضبط کرده و آن را در شبکه مجازی منتشر کند. در این گفت‌وگو، هیلتون نظرش را درباره ی مردان همجنسباز بازگو کرده و می‌گوید: ” آنها چندش آورند و احتمالا اکثر آن‌ها آلوده به ویروس ایدز هستند. اگر من جای یک مرد همجنس‌باز بودم نسبت به سلامت خود خیلی نگران می شدم.”

انتشار این فایل صوتی، هیلتون را بسیار نگران کرده و برای جلوگیری از تبعات منفی آن به تکاپو افتاده است و به همین علت سخنگویی از طرف پاریس برای توجیه سخنان وی مشخص شد و او در اظهاراتی می‌گوید: هیلتون فقط قصد داشت به این موضوع اشاره کند که روابط جنسی بدون رعایت نکات بهداشتی خطرناک است و خطر ابتلا به ایدز را به همراه دارد.

وی در ادامه سخنان خود که بیش‌تر به عذرخواهی غیررسمی شبیه است، با هدف دلجویی از همجنس‌بازان می‌گوید: پاریس هیلتون از بزرگترین حامیان همجنسبازان است و هیچگاه قصد جسارت به آن‌ها را نداشته است.

حال جای تاسف است که در کشورهای غربی که به بهانه آزادی بیان به مقدس‌ترین ارزش‌های اسلامی آن‌هم به صورت علنی و با بی شرمانه ترین شکل توهین می‌شود و علی رغم اعتراضات گسترده مسلمانان جهان، هتاکان و مقامات غربی هیچگاه اظهار پشیمانی نمی کنند؛ چگونه یک شخص نمی تواند درباره منحرفانی  چون همجنس بازان اظهار نظر کند و نهایتا آنچنان تحت فشار قرار می گیرد که مجبور می شود به دلیل درخطر افتادن منافع و امنیتش به سرعت از در عذرخواهی وارد شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.