اعتبار سیم‌کارت تعلیقی ایرانسل باید بازگردد

این خبر امروز سهشنبه ۱۶آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

اعتبار موجود درسیمکارت های اعتباری اپراتور دوم که به سبب عدم استفاده به حالت تعلیق در می آید باید به مشترک بازگردانده شود.
حسن رضوانی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی ان ایرانسل در صورت تعلیق سیمکارت های اعتباری این اپراتور، باید اعتبار موجود در سیمکارت را به دارنده سیمکارت باز گرداند، اظهار داشت: در این شرایط دارنده سیمکارت، باید سیمکارت دیگری را ارایه کند تا اعتبار موجود به سیمکارت تازه منتقل شود.
وی ضمن اظهار بی اطلاعی از جزییات و اطلاعیه مذکور ادامه داد: سیمکارت معرفی شده از سوی فرد باید متعلق به اپراتور ام.تی .ان- ایرانسل باشد و اعتبار موجود در سیمکارت های تعلیقی، قابل استفاده در سایر سیمکارت های اعتباری تلفن همراه نمی باشد.
چندی پیش اپراتور ایرانی- خارجی ام.تی. ان -ایرانسل در اطلاعیه ای اعلام نموده است که همه سیمکارت‌های اعتباری این اپراتورکه پس از فعال‌سازی، حداقل به مدت ۹۰ روز متوالی منتهی به ۳۱ شهریور خاموش بوده و یا از آنها هیچ استفاده‌ای نشده باشد، در صورت عدم فعالیت تا پایان روز ۱۵ آبان ، به حال تعلیق دایم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل بازگردانده می‌شود.
جمعی از مالکنظران بر این باورند که چنانچه مشترکی از این اطلاعیه خبر نداشته باشد. اعتبار باقی مانده در سیمکارت مشترکان چه تکلیفی خواهد داشت؟
این در حالیست که پیش از این هم تعدادی از مشترکان نسبت به قطع سیمکارت خود بدون اخطار و اطلاع پیشی معترض بوده اند.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.