اعتراضات مردمی تا پیروزی انقلاب ادامه دارد

معاون دبیر کل جمعیت سیاسی وعد بحرین گفت: ملت بحرین به اعتراضات مسالمت آمیز در این کشور برای احقاق حقوق خود ادامه می دهد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین ؛ رضی الموسوی درباره اعتراضات جاری در بحرین علیه رژیم آل خلیفه گفت: شماری از بحرینی ها در تظاهراتی که به درخواست گروه های معارض برگزار شده بود شرکت کردند. نیروهای امنیتی رژیم مانع از ورود معترضان بحرینی از خارج از منامه به داخل شهر شدند و اجازه نمی دانند هیچ خودرویی وارد شهر شود. نیروهای امنیتی با استفاده از گاز اشک آور و دیگر ابزارهای سرکوب به تظاهرات مسالمت آمیز مردمی برخورد کردند.

 

رژیم مدعی است که معترضان با برگزاری این تظاهرات فعالیت های اقتصادی را در این کشور متوقف کرده اند ولی این نیروهای امنیتی هستند که با بستن همه مسیرهای منتهی به منامه چنین وضعی را ایجاد کردند. در صورتی که رژیم اجازه می داد تظاهرات مردمی به سوی دادگاهی که احکام سیاسی را علیه معترضان صادر کرد برگزار شود چنین درگیری هایی در منامه رخ نمی داد.

 

وی افزود: دستگاه های امنیتی مسئول درگیری های رخ داده در منامه هستند که این شهر را به یک پادگان تبدیل کرده اند. ما به تحرکات مسالمت آمیز خود ادامه می دهیم و هیچ گزینه دیگری نداریم. خواسته های ما برای استقرار دموکراسی،آزادی و عدالت اجتماعی مشروع و قانونی است. هیچ یک از مقامات رژیم بحرین نمی توانند این خواسته ها را نادیده بگیرند. تظاهرات مردمی رخ داده در دو روز گذشته بیانگر سرزنده ملت بحرین است که می خواهد با برگزاری اعتراضات مسالمت آمیز خواسته های مشروع خود را محقق کند.
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.