اعتراض‌پرسپولیسی‌ها به شبکه‌سه

خبرگزاری فارس: آمار شبکه سه در دربی غیرواقعی بود/باید از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کنند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خواستار توضیح شبکه سه سیما و برنامه فوتبال برتر در خصوص درصد مالکیت توپ اعلام شده در دربی ۷۵ و عذرخواهی آنها شد.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی گفت: پس از پایان دربی ۷۵ برنامه فوتبال برتر درصد مالکیت توپ از سوی ۲ تیم را اعلام کرد و بر همین اساس عنوان شد تیم استقلال ۵۵ درصد مالکیت توپ را در کل بازی در اختیار داشته و تیم پرسپولیس هم ۴۵ درصد. اعلام چنین آماری با توجه به برتری پرسپولیس در مالکیت توپ برای باشگاه پرسپولیس منطقی و قابل پذیرش نبود.
وی افزود: جالب‌تر اینکه سرمربی محترم تیم استقلال هم در کنفرانس‌های پس از پایان بازی با استناد به همین ارقام از برتری تیمش در تصاحب توپ یاد کرد. برای ما جای سوال دارد که در رسانه ملی این آمار و ارقام غیر واقع چگونه، براساس چه معیارهایی و بر اساس استفاده از کدام نرم افزار ارائه شده و به اطلاع مردم می‌رسد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: این برنامه تلویزیونی باید اعلام کند که چگونه و با چه نرم افزاری ۵۵ درصد مالکیت توپ استقلال را محاسبه کرده و آن را به باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی اش اعلام کند. ما در این باره تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده‌ایم که این برنامه تلویزیونی و شبکه سوم سیما نرم افزار خاصی برای مشخص کردن درصد مالکیت توپ ندارد.
وی گفت: بسیار خوشحال می شویم اگر نرم افزاری دارند آن را به ما ارائه کنند تا جای هیچ شک و تردیدی باقی نماند و به هواداران پرسپولیس نیز بگویند که اگر نرم افزاری هم ندارند ملاک و معیارهای آنها برای اعلام این درصدها چه بوده است.
قدوسی اظهار داشت: در هفته سوم لیگ برتر نیز از سوی همین برنامه تلویزیونی اعلام شد که استقلال در نیمه اول بازی با ذوب آهن ۵۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته و ذوب آهن ۴۸ درصد. در پایان همین بازی هم درصد مالکیت توپ استقلال ۶۹ درصد اعلام شد. ارائه چنین آماری یعنی اینکه استقلال در نیمه دوم ۸۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته که بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می رسد.
وی یادآور شد: جالب اینکه کادر فنی استقلال در پایان همین بازی از عملکرد تیمش ابراز رضایت نکرده و جالب تر اینکه به آمار ارائه شده از سوی این برنامه تلویزیونی اشاره کرده و تاکید داشته که استقلال ۶۹ درصد مالک توپ بوده است. در حالی که به اعتقاد ما بارسلونا هم با فوتبال تیکی تاکای خود در یک نیمه نمی‌تواند ۸۶ درصد مالک توپ باشد.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امیدواریم مسئولان محترم برنامه فوتبال برتر احساس مسئولیت بیشتری کرده و پاسخگوی سوال و ابهامات باشگاه پرسپولیس باشند. ما خواستار نحوه محاسبه آنها مبنی بر مالکیت توپ ۵۵ درصدی تیم استقلال در دربی ۷۵ هستیم.
وی افزود: به اعتقاد ما این برنامه تلویزیونی در حق مربیان و بازیکنان پرسپولیس و ۳۰ میلیون هوادار این باشگاه اجحاف و کم لطفی کرده و می بایست پس از بررسی همه جانبه عذرخواهی خود را از باشگاه، اعضای تیم و هواداران اعلام نمایند مگر آنکه ثابت کنند با چه معیار درست و نرم افزاری چنین ارقامی را پس از دربی اعلام کرده اند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.