اعتراض افراطی‌های اروپا به فروش حجاب زنان در هلند

احزاب افراطی راستگرای اروپا به اقدام یکی از مراکز تجاری بزرگ هلند در فروش حجاب زنان مسلمان در شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود اعتراض کردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، به یکی از مراکز تجاری بزرگ هلند اقدام به فروش روسری در فروشگاه‌های زنجیری خود در هلند و بلژیک کرده است.

این مرکز تجاری اعلام کرده با هدف تامین مایحتاج زنان مسلمان اقدام به ارائه روسری و مقنعه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کرده است.

فروش حجاب زنان در این فروشگاه‌ها با استقبال گسترده زنان مسلمان در این کشورها مواجه شده است

البته برخی جوانان در سایت‌های اینترنتی به اقدام این مرکز تجاری در فروش حجاب زنان اعتراض کرده و اعلام کردند این فروشگاه فقط به دنبال تجارت است چون سال‌های گذشته یکی از منتقدین حجاب بوده اما امسال اقدام به فروش آن می‌کند.

از سوی دیگر، این منتقدان اعلام کرده‌اند قیمت اجناسی که این فروشگاه می‌فروشد چندین برابر قیمت اجناسی است که در فروشگاه‌های مسلمانان به فروش می‌رسد.

بر اساس خبرها، یکی از فروشگاه‌های وابسته به این مرکز تجاری سال گذشته یکی از کارمندان خود را به دلیل حجاب از کار برکنار کرد.

از سوی دیگر گروه‌های راست افراطی نیز به اقدام این فروشگاه در فروش حجاب زنان مسلمان حمله کرده و معتقدند که این اقدام باعث تشدید روند مسلمان شدن این کشورها می‌شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.