اعتراض به وضعیت آشفته در برج میلاد / وقتی نویسندگان و منتقدان سینمایی روی سن نشستند

۲۱ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، ازدحامی که از اولین روز جشنواره در برج میلاد صورت گرفته و سبب شده بود تا اهالی رسانه و منتقدان سینمایی به صورت ایستاده به تماشای فیلم‌ها بنشینند ،در روز‌های پایانی جشنواره به اوج خود رسید.

حضور اشخاص غیر رسانه‌ای و سینمایی در محل کاخ جشنواره به حدی بود که بارها واکنش‌های مکتوب و شفاهی اهالی سینما و رسانه را به دنبال داشت.

پیش از این نیز در زمان اکران فیلم «دربند» ساخته پرویز شهبازی یکی از خبرنگاران حاضر در جشنواره به نشانه اعتراض به نبود جا در سالن، به روی سن رفت و رو به سالن نشست و لپ تاپش را روشن کرد. اقدام این خبرنگاران با واکنش مسئولان انتظامات مواجه شد و این خبرنگار از روی سن به پایین هدایت شد.

در آخرین روز جشنواره نیز حدود ۴۰ نفر از منتقدان، نویسندگان و خبرنگارن حوزه سینما در اعتراض به وضعیت موجود در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد، پیش از آغاز اکران فیلم «هیس، دخترها فریاد نمی‌کشند» ساخته پوران درخشنده ، روی سن رفتند و تا پایان اکران این فیلم روی سن نشستند.

ایلیا محمدی‌نیا، سحر عصر آزاد، خسرو نقیبی، امیر فرض الهی، الناز دینان، ابراهیم شیبانی، آتوسا قلمفرسایی، کیوان کثیران، علی علایی، علی ظهوری، ایدا عزتی، شبنم میرزین العابدین، محبوبه افتخاری، علی نعیمی، مقدسیان، وحید سعیدی، صادق شایسته، شاهین امین، مریم نراقی، پور صباغ، نادر طریقت، امید نجوان و … از جمله منتقدان، نویسندگان و اهالی رسانه بودند که روی سن  نشستند و آخرین فیلم جشنواره در برج میلاد را دیدند.

۵۷۵۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.