اعتراض تلفنی آرش برهانی به فتح‌اله زاده

آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال با شرایط خاصی قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید کرد وی همچنان از شرایط ناراضی است و پول خود را دریافت نکرده است، این بازیکن تماسی با مدیرعامل استقلال برقرار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، آرش برهانی دلیل  تمدید قراردادش با آبی‌ها به مشکل مالی اشاره کرد و از مسئولان خواست تا وضعیت را برای وی تغییر دهند زیرا باید مشکلات مالی‌اش را هرچه سریعتر حل کند، اما پس از عقد قرارداد وی با آبی‌ها نیز اتفاق خاصی رخ نداد و مشکلات این بازیکن ادامه دارد.

به همین دلیل وی طی تماسی با علی فتح‌ اله زاده، مدیرعامل تیم استقلال اعلام کرده است که پس از اتمام اردوی ترکیه، منتظر دریافت پول است زیرا تا به حال با اعضای این تیم کنار آمده است تا آنها مشکلات خود را حل کنند، اما پیش از آغاز فصل، به مبلغ طلب فصل گذشته خود نیازمند  است و مسئولان نیز باید آن را به وی پرداخت کنند تا آرش برهانی با وضعیت متفاوتی، روبرو شده و بتواند با آرامش تیم را برای فصل آینده همراهی کند.

وی اعلام کرده است که فصل گذشته را با مشکلات مالی ایجاد شده سپری کرد، اما برای فصل جدید نمی‌تواند فکر خود را معطوف این مشکلات کند زیرا در عملکردش تاثیر منفی دارد و به همین دلیل قصد دارد از آغاز بازی‌ها مشکلات مالی خود را حل کند تا با شرایط خاصی فصل را آغاز کند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.