اعتراض خریداران به دلیل نقص در تبلت مایکروسافت

۲۱ آبان ، مهر- تلاش مایکروسافت برای رقابت با آی پد در روزهای اولین با شکست مواجه شد چرا که کاربرانی که تبلت تازه این شرکت را خریداری کرده اند به شدت نسبت به عیب صفحه نمایش آن معترض بوده اند.

تعدادی از اولین خریداران تبلت سرفیس (Surface) که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده مشکلاتی را در رابطه با شکاف و مشخص شدن سیمهای داخلی صفحه پوشش لمسی تبلت سرفیس گزارش تفسیری کرده اند که تنها ظرف چند روز پس از استفاده رخ داده است.

یکی از خریداران در تالار گفتگوی مربوط به این محصول نوشته است: پوشش لمسی تبلت من درمیانه قسمتی که به صفحه نمایش متصل شده درحال جدا شدن است و لایه رویی نیز شل و ناهمواره شده است. نگرانم که با استفاده بیشتر وضعیت این خرابی بیشتر می گردد.

این نقص در همه موارد یکسان است، پوشش لمسی تبلت مایکروسافت که حاوی یک صفحه کلید است در قسمت شکاف حاوی نقص است.

مشخص نیست که آیا مشکلات صفحه سرفیس در نهایت ساخت بد است و بخشی از مشکلات بزرگتری است که با استفاده های بیشتر از این دستگاه در دوره های وقتی طولانی تر نمایان می گردد.

حقیقت این است که کاربران آمریکایی و بریتانیایی مشکلات مشابهی را درباره صحفه لمسی سرفیس منعکس کرده اند.

کاربران همچنین گزارش تفسیریهایی درباره سوء عملکرد صدای این تبلت را منعکس کرده اند.

تاکنون مایکروسافت درباره این چند گزارش تفسیری درباره نقص دستگاه اظهار نظر نکرده است.

این درحالی است که یک سخنگوی مایکروسافت در گفتگو با سی نت اظهار داشته است که این شرکت تلاش خود را برای ارائه محصولات حاوی کیفیت عالی به مصرف کننده انجام می دهد. ما با بخش عملیات پشتیبانی از مصرف کنندگان قرارداد فعالی داریم و از نمونه های جزئی نقص مطلع هستیم. مشتریان می توانند برای مطرح کردن پرسشهای خود با بخش پشتیبانی مشتریان مایکروسافت تماس حاصل کنند.

سرفیس با قیمت ۵۰۰ دلاری به فروش می رسد و می توان حافظه آن را ارتقا داد. پوشش لمسی این تبلت به تنهایی ۸۰ دلار است و مایکروسافت برای تعویض پوششهای لمسی از کاربران بها اضافی دریافت نمی کند.

این تبلت از روز ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) پیش فروش شد و مایکروسافت امیدوار است که میلیونها دستگاه از این تبلت را به فروش برساند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.