اعتراض ستاد انتخاباتی حسن روحانی به عملکرد صداوسیما

۱۳خردادماه،

ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار یافتن اطلاعیه‌‌ای اعتراض خود را نسبت به عملکرد صداوسیما در پخش برنامه‌های اختصاص یافته به کاندیداها اعلام کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار یافتن اطلاعیه‌ شماره ۴ خود، اعتراض خود را نسبت به عملکرد صداوسیما در پخش برنامه‌های اختصاص یافته به کاندیداها اعلام کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است:‌

آنچه این روزها در سطح همه حرفها است، عدالت است اما بر خلاف ادعای اولیه صداوسیما در خصوص پوشش عادلانه برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری، عملکرد رسانه ملی گویای واقعیت دیگری است.
 
ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ادامه اطلاعیه خود تصریح می‌کند: یکی از آخرین برخوردهای غیر عادلانه کاستن از زمان برنامه انتخاباتی حسن روحانی، نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری است که شائبه بی‌عدالتی و برخورد جناحی را شدت می‌بخشد و این در حالی است که این برنامه فرصت مقتضی برای ارتباط با مردم سراسر کشور را فراهم می‌آورد.
 
«ستاد مرکزی حسن روحانی نسبت به این رفتار رسانه ملی اعتراض خود را اعلام کرده و انتظار تغییر در سیاست‌های آن سازمان در برخورد با نامزدهای انتخاباتی و اصلاح زمان پخش برنامه حسن روحانی را دارد که این کمترین خواسته ستاد است.»
 
در پایان اطلاعیه ستاد حسن روحانی تاکید کرد: اختصاص زمان کم به برنامه حسن روحانی و در مقابل آن زمان بیشتر به کاندیداهای دیگر از بی عدالتی سازمان صداوسیما است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.