اعتراض طلاب و دانشجویان استان قم نسبت به قراردادهای میلیاردی در فوتبال

دریافت هزینه های نجومی و بسیار گزاف از بیت المال برای بازیکنانی که هر چندوقت یکبار اخباری از بی اخلاقی های آنان در فضای رسانه ای منتشر می شود جز اجحاف و نادیده نگرفتن حق محرومان و پا برهنگان این جامعه نیست

به گزارش  ممتازنیوز ، جمعی از طلاب و دانشجویان استان قم در اعتراضی به روند فعلی حاکم بر فوتبال کشور اقدام به جمع آوری تومار و پخش بیانه کردند.

این حرکت اعتراضی در نماز جمعه امروز صورت گرفت و طلاب و دانشجویان خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب فوتبال کشور شدند.

متن طومار در سه محور مختلف تنظیم شده بود و دانشجویان خواستار جلوگیری از برگزاری فوتبال در ماه رمضان،رسیدگی به قراردادهای میلیاردی برخی بازیکنان و بررسی اردوهای برون مرزی در ترکیه و امارت شده اند.

طلاب و دانشجویان معترض قمی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فوتبال در ماه مبارک رمضان موجب روزه خواری بازیکنان خواهد شد از مسئولین فدراسیون خواستار شدند که از برگزاری لیگ در ماه مبارک جلوگیری و یا در تعداد بازی ها آن را کاهش دهد.

از دیگر نکات مورد اشاره در تومار اعتراضی طلاب قانون سقف قراردادها در فوتبال است که خواستار رسیدگی دقیق به قراردادهای میلیاردی شدند و بیان داشتند که قراردادها باید معقول جامعه اسلامی باشد چرا که در کشور مشکلات فراوانی وجود دارد که صرف این هزینه های در فوتبال جایز نیست.

نویدی در خصوص اعتراض صورت گرفته امروز در قم به ممتازنیوز گفت:صرف هزینه های این چنینی مناسب جامعه اسلامی ایران نیست و باید قراردادها مناسب با وضعیت اجتماعی ایران باشد.

وی هم چنین از توزیع بیانه اعتراضی و جمع آوری امضاء از مردم نماز گزار برای رسیدگی به این وضعیت نا مناسب در فوتبال کشور خبر داد.

در پایان نیز دانشجویان معترض خواستار رسیدگی هرچه سریعتر دستگاه های ذیل ربط در خصوص موارد موجود شدند و با قرائت بیانه ای به اعتراض خود پایان دادند.

قراردادهای میلیاردی ، موضوع جنجالی این روزهای روزنامه ها و سایت های خبری کشور بوده است.با وجود اینکه فدراسیون فوتبال از سقف قرارداد۳۵۰ میلیونی صحبت به میان می آورد کمتر کسی قائل به رعایت آن شده است و هر روز در روزنامه ها از بالابودن و عدم رعایت این قانون در کشور صحبت های از فوتبالیست ها و مربیان منتشر می شود

دریافت هزینه های نجومی و بسیار گزاف از بیت المال برای بازیکنانی که هر چندوقت یکبار اخباری از بی اخلاقی های آنان در فضای رسانه ای منتشر می شود جز اجحاف و نادیده نگرفتن حق محرومان و پا برهنگان این جامعه نیست نباید فراموش کرد که فوتبال ایران یک فوتبال دولتی و تا ریال آخر این هزینه ها از بودجه بیت المال است.

قطعاً اعتراضی که امروز از سوی دانشجویان و طلاب قمی صورت گرفت آخرین این اعتراض ها نخواهد بود و باید آن را به عنوان جرقه ای برای دومینوی اعتراضی در سطح کشور خواند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.