اعتراض غیر رسمی آبی ها به قضاوت مظفری زاده

۱۶م اسفند ،

قرار است دیدار استقلال با تراکتورسازی تبریز را سعید مظفری زاده قضاوت کند، ‌اما اعضای تیم استقلال به این داور و حضورش در این دیدار رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، سعید مظفری زاده از سوی کمیته داوران برگزیده شده است تا آبی ها و اعضای تیم تراکتور سازی را همراهی کرده و در این بازی مهم و حساس، ۲ تیم را یاری کند اما اعضای تیم استقلال به این انتخاب رضایت ندارند و به موضوع  حذف اشاره کردند زیرا به عقیده آنها کمیته داوران می توانست انتخاب بهتر و متفاوت تری را انجام دهد اما این اتفاق رخ نداده است که مسئولین در کمیته داوران تشخیص دادند که مظفری زاده می تواند با اوضاعی ایده آل در بازی حساس این هفته لیگ  قضاوت کند و دو تیم را با شرایط بسیار ایده آل یاری و همراهی کند.
 

شایان ذکر است:  آبی ها اعتراض  غیر رسمی خود را ارائه کردند  و حتی مدعی شدند که تا امروز جمعه پیگیری های لازم را انجام می دهند تا بهترین اتفاقات در این بازی رخ دهد،‌ اما قرار نیست داور بازی تغییر کند.

اعضای تیم استقلال در خصوص بازی  تراکتور سازی با شرایط خاص روبرو شدند زیرا این دیدار برای  آبی ها  بسیار اهمیت دارد واین موضوع عاملی است که اعضای تیم را برای شرایط آب و هوایی نیز دچار مشکل کرده است.

بر اساس این گزارش: اعضای تیم استقلال در خصوص نحوه بازی با تراکتور سازی دچار مشکلاتی جدی شدند زیرا شرایط  آب و هوایی، پنج شنبه اعضای این تیم را نگران کرد مسئولین در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و اعلام داشتند که قصد دارند با استعلام از هواشناسی برای بازی آماده شوند.
 

گفتنی است:  وضعیت فعلی ورزشگاه  آزادی در حال بررسی است و قرار شده که اقدامات لازم انجام گیرد تا اعضای دو تیم با شرایط ایده آل برای بازی آماده شوند و درچمن استادیوم آزادی  به میدان بروند.
 

شایان ذکر است: من در خصوص احتمال لغو و عدم برگزاری این دیدار نیز مباحثی مطرح شده است که مسئولین در پی بررسی آن می باشند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.