اعتراض فدراسیون فوتبال به فدراسیون ازبکستان/ چرا اسم چهارتایی ها را لو دادید!

به گزارش خبرآنلاین ؛ فدراسیون ازبکستان صبح سه شنبه اسامی لیست اولیه تیم ملی ایران را که متشکل از ۳۳ بازیکن بود منتشر کرد. لیستی که به گفته امید نمازی در اختیار فدراسیون فوتبال اولین رقیب ایران در راه جام جهانی قرار گرفته بود تا اقدامات اولیه برای صدور ویزای این بازیکنان انجام شود . در این لیست ، کروش همه گزینه هایی که به نظرش می توانستند در مسیر بازی های ملی به کمک تیم بیایند را اعلام کرده بود که تشکیل می شد از:«سیدمهدی رحمتی، محسن فروزان، علیرضا حقیقی، شهاب گردان، پژمان نوری،‌ محمد نوری، غلامرضا رضایی، مازیار زارع، علی کریمی، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، مهرداد پولادی، خسرو حیدری، شجاع خلیل‌‌زاده، حسین ماهینی، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، جواد نکونام، رضا حقیقی، آرش افشین، محمدرضا خلعتبری، محسن مسلمان، اشکان دژاگه، قاسم حدادی‌فر، احمد حسن‌زاده، فریدون زندی، محمد قاضی، محمد غلامی، میلاد میداودی، کریم انصاری فرد و رضا نوروزی. »

نکته مهم این لیست که ازبک ها در اقدامی شیطنت آمیز افدام به انتشارش کردند ، دعوت از ۵ بازیکن پرسپولیس است. تیمی که در ۳ بازی متوالی ۱۲ گل خورده و در هر مسابقه ، ۴ گل خورده است. بازیکنانی مثل مازیار زارع ، غلامرضا رضایی ،محمد نوری و علی کریمی که این روزها به دلیل بازی های ضعیف پرسپولیس شرایطی دشوار دارند و انتقادهای زیادی را تحمل می کنند. به محض لو رفتن این لیست اعتراضات به کادرفنی برای دعوت از پرسپولیسی ها قوت گرفته و خیلی ها با خنده از چرایی عدم دعوت از میثاق معمارزاده و هوشیار برای تکمیل شدن این لیست می پرسند.

اگرچه والی زاده مدیا آفیسر تیم ملی می گوید این لیست را نباید در حال حاضر رسمی دانست و باید منظر ماند تا کروش شخصا آخرین لیست ملی را بعد از بازی های هفته آخر لیگ معرفی کند.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.