اعتراض فدراسیون فوتبال به میزبانی شهر اولسان

۰۶اردیبهشت،

مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل ( ایران _ کره جنوبی ) :

دبیر کل فدراسیون فوتبال ، اعتراض رسمی فدراسیون را به فیفا ارسال کرد که مبنی بر میزبانی شهر اولسان در آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی برزیل است .

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، مهدی محمدنبی در خصوص انتخاب شهر اولسان کره‌جنوبی برای محل برگزاری دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و ایران  گفت: راجع به تغییر ورزشگاه بازی ایران با کره‌جنوبی روز پنجشنبه نامه‌ای را به فیفا ارسال کردیم و در خصوص برگزاری  بازی تیم ملی با کره‌جنوبی در شهر اولسان اعتراض کردیم.

نبی در خصوص سبب این اعتراض اظهار داشت: اولاً اینکه پرواز مستقیم به اولسان وجود ندارد و تیم ملی باید برای سفر به این شهر از چین به پوسان برود و یا از چین به سئول و از سئول به پوسان سفر کند. همچنین ملی‌پوشان باید از فرودگاه پوسان تا محل برگزاری مسابقه در شهر اولسان، مسیری یک ساعت و ربع را با اتوبوس طی کنند.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر طبق مقررات برگزاری مسابقات جام جهانی از سوی فیفا به سبب اینکه فرودگاه پوسان درجه ۲ است نه دروجه اول و پرواز بین قاره‌ای ندارد، پس نباید بازی در این شهر برگزار شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین گفت: با تکیه به همین مقررات فیفا، به این موضوع که یک تخلف است، اعتراض کرده و خواستار تغییر محل برگزاری این مسابقه شدیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.