اعتراض مریلا زارعی به انتشار یافتن عکسی منتسب به او

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مریلا زارعی نسبت به انتشار یافتن بعضی تصاویر و اطلاعات غلط دربارهٔ او در رسانه‌ها و پایگاه اینترنتی‌های خبری گلایه کرد.

به گزارش هنرآنلاین؛ در چند روز قبل تصویری منسوب به مریلا زارعی در بعضی از پایگاه اینترنتی‌ها منتشر و اعلام شده که تصویرش در ۲۰ سال پیش و در زمان حضور در فیلم “سلام سینما” است.

مریلا زارعی با تکذیب این خبر و عکس گفت: تصویری که به تازگی منتشر و اعلام شده که چهره من در فیلم «سلام سینما» است به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که نام او را نمی‌دانم.

او ادامه داد: متاسفانه در بعضی پایگاه اینترنتی‌ها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی دربارهٔ من انتشار یافته است که صحیح نیست، به طور مثال بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا انتشار یافته درست نیست و نباید دائما انتشار یافتن یابد.

زارعی با درخواست از خبرگزاری‌ها، پایگاه اینترنتی‌های خبری و روزنامه‌ها دربارهٔ انتشار یافتن اطلاعات درست، اعلام کرد که انتظار می‌رود رسانه‌های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند.

مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران است. او تاکنون در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است.

زارعی تاکنون ۲۰ بار در جشن‌ها و جشنواره هایی همچون جشنواره فیلم فجر، جشن سینمای ایران (خانه سینما)، جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.

زارعی همچنین برای بازی در فیلم “سربازهای جمعه” به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم “شیار ۱۴۳” شده است.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.