اعتراف به پیروزی بزرگ ایران

جام جم آنلاین: سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل با اشاره به این که برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران، پیروزی بزرگی برای ایران بود، تاکید کرد تحریم ها هیچ تاثیری بر روی فعالیت هسته ای ایران نداشته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز،جان بولتون گفت: اجلاسی که در آن ۱۲۰ کشور حمایت خود را از حق هسته ای ایران نشان دادند. این اجلاس پیروزی بزرگی برای ایران بود و نه فقط از این جهت که ریاست این اجلاس بر عهده ایران گذاشته شد.
 
وی افزود: با گذشت هر روز نیز، ایران شیوه های کاهش آثار تحریم ها، پرهیز از مواجه شدن با آنها و دور زدن تحریم ها چه در حوزه مالی و چه در زمینه نفت را می آموزد. بدین ترتیب آثار تحریم ها با گذر زمان کاهش خواهد یافت.

 بولتون خاطرنشان کرد: سیاست های خصومت آمیز دولت اوباما نسبت به اسرائیل به طور کلی و بالاخص در زمینه مسئله ایران، در دوره دوم ریاست جمهوری اوباما افزایش خواهد یافت و اسرائیل در رویارویی با ایران بیشتر تنها خواهد ماند.

 سایه بالای سر

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی مجددا بر ترس مفرط سردمداران اسرائیلی از موشک‌های رعب آور ایرانی صحه گذاشت و از آن به عنوان سایه بالای سرصهیونیستها یاد کرد.

روزنامه تایمز اسرائیل در خصوص موشک شهاب ۳ ایران می‌نویسد: ایران انواع موشک‌های شهاب را در اختیار دارد اما موشک شهاب ۳ چیز دیگری است و می‌تواند اسرائیل را مورد هدف قرار دهد.

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: موشک شهاب ۳  حتی می‌تواند در بالای هدف منفجر شود که این حالت مهیبی را ایجاد می‌کند.این موشک را کامیون‌های متحرک حمل می‌کنند، بنابراین از هر نقطه‌ای حتی از مزارع پسته و حتی جای توقف خودروی معمولی قادر به شلیک به سوی هدف هستند.

شرط ورود اصلاح طلبان به انتخابات

حسین صفار هرندی، در مراسم اختتامیه اجلاس بسیج اساتید کشور در مشهد با اشاره به فتنه ۸۸ گفت:اصلاح طلبان اگر بازهم بخواهند به صحنه بیایند باید به انقلاب اسلامی وفادار باشند چرا که کسی که به سرنگونی نظام فکر می کند نباید در صحنه باشد.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: اصلاح طلبان باید خود را از اتهامات تبرئه کنند و بدانند که اگر در میانه راه ناکام شدند نباید از تغییر قانون اساسی و تغییرات آن سخن بگویند، چرا که صحبت در زمینه قوانین نیز باید در محیط وفادار به انقلاب اسلامی انجام شود.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دو جبهه اصول گرا و اصلاح طلب باید برنامه های خود را برای اداره کشور ارائه کنند، افزود: نمی شود برنامه اصلاح طلبان یکی در چهارچوب نظام اسلامی و دیگری براندازی این نظام مقدس باشد.

همدستی با رژیم صهیونیستی

عبداللطیف شنر معاون اسبق رجب طیب اردوغان وی را به همدستی با اسرائیل در اجرای نقشه های رژیم صهیونیستی متهم کرد.

وی در نشست تلویزیونی با شبکه سی ان ان ترک اعلام کرد: نباید گول واکنش‌های مقطعی و لحظه‌ای اردوغان در قبال اسرائیل را خورد چرا که همه اینها با هماهنگی قبلی دو طرف و برای منحرف کردن افکار عمومی از واقعیت‌های جاری در منطقه صورت می گیرد.

شنر با اشاره به اینکه زمانی که در کابینه اردوغان حضور داشته شاهد این موضوع بوده است گفت: به عنوان مثال در آن دوره دعوت از خالد مشعل برای سفر به ترکیه به درخواست اسرائیل صورت گرفت. چرا که حماس از سوی اسرائیل به عنوان گروه ترویستی معرفی شده بود و تل آویو به همین دلیل نمی توانست با آنان وارد مذاکره شود.

شنر در ادامه با اشاره به اتفاقات جاری در سوریه گفت: بحران ایجاد شده در سوریه با هدف تضعیف جبهه مقاومت و حزب الله علیه اسرائیل صورت گرفته و هدف نهایی برای ایجاد سرزمین اسرائیل بزرگ است. اما اردوغان موضوع را طوری مطرح می کند که گویا هدف از این جریانات تغییر دادن رژیم بشار اسد به نفع مردم سوریه است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.