اعتراف سران کشورهای غربی به نابودی خود در درگیری با جمهوری اسلامی

۲۴م آذر ،

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحریم‌ها برای آمریکا سبب بدنامی و رسوایی شده و دولتمردان غربی نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.

سیدباقر حسینی نماینده‌ی زابل، زهک و هیرمند در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: اختلاف نظر عمیق بین دولتمردان و مجموعه‌ی مدیریت نظام آمریکا بیانگر این مسئله است که متوجه اشتباه بزرگ خود شده و بر این مسئله هم اذعان کرده‌اند که تحریم‌ها نتیجه‌ عکس دارد.

وی افزود: آمریکا نتوانسته از طریق تحریم‌ها به اهداف خود دست یابد و عده‌ای از دولتمردان آمریکا با ادامه‌ی تحریم‌ها مخالفند و معتقدند تحریم‌ها سبب بدنامی و رسوایی آمریکا است اما ایران به جز افتخار، دست‌آورد دیگری ندارد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: گرچه ممکن است ملت ایران سختی‌هایی را در  راه تحریم‌ها تحمل کنند اما این مسائل برای ما حال ارزشمند بوده و سبب اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی تصریح کرد: مسئله اختلاف نظر دولتمردان آمریکا برسر تحریم‌های ایران، دوگانگی در میان آنها و حقانیت جمهوری اسلامی ایران را اثبات می‌کند ضمن اینکه تحریم‌ها واقعا ناعادلانه بوده و بخشی از حاکمیت آمریکا هم آن را قبول ندارد.
 
دبیر کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکا و غرب همیشه به صورت دوگانه عمل کرده‌اند یعنی از طرفی ایران را تحریم می‌کنند و از طرفی هم مدعی برقراری ارتباط با ایران می باشند و می‌گویند نباید به تحریم ادامه داد.
 
این نماینده‌ مجلس خاطرنشان کرد: این اختلافات بین دولتمردان آمریکا نشان داد، متوجه این نکته شده‌اند که درگیری با جمهوری اسلامی ایران جز نابودی برای آنها هیچ نتیجه‌ای ندارد.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.