اعتراف کارشناس ارشد صدای امریکا به شکست فتنه ۸۸+سند

آرش سیگارچی که هم اکنون در خدمت سازمان جاسوسی CIA مشغول به فعالیت است، در مواجه با فراخوان فیس بوکی شورای موسوم به هماهنگی راه سبز امید فتنه گران، با اعتراف به اضمحلال جریان فتنه ۸۸، به این فراخوان واکنش منفی نشان داده است .

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، آرش سیگارچی که به جرم جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی محکومیت قضایی در داخل کشور دارد، پس از پناهندگی به امریکا ، سال‌هاست که یکی از مهره‌های فعال در بدنه اپوزیسیون محسوب می‌شود.

آرش سیگارچی که هم اکنون به عنوان کارشناس صدای آمریکا مشغول به فعالیت است، در مواجه با فراخوان فیس بوکی شورای موسوم به هماهنگی راه سبز امید فتنه گران، با اعتراف به اضمحلال جریان فتنه ۸۸، به این فراخوان واکنش منفی نشان داده است .

در پی رویگردانی مردم از حامیان مطالبان کف خیابانی و شکست فتنه ۸۸ ، امسال باز هم شورای هماهنگی راه سبز (ناامید) به سرکردگی اردشیر امیرارجمند دشمنی خود با مردم را از سر گرفته و با انکه سعی کرده توسط اکانت های غیر حقیقی و اجاره ای اش به گستره این موضوع قوت ببخشد، اما نتایج این تحرکات و تلاشهای عبث برایشان ناامیدانه و منفی از آب درآمده است.

این شورای به بن بست رسیده که اکنون با بودجه دستگاههای امنیتی غربی در فرانسه مستقر شده است کمپین هایی را در این خصوص در همان شبکه های اجتماعی معاند تشکیل داده که چنان با طرد و رویگردانی کاربران مواجه شده که صدای اعتراض هم محفلی هایشان هم در آمده است . پیامی که این رویگردانی از دعوت به بی قانونی و ایجاد هرج و مرج به این گروه دست پرورده غربی می دهد درس عبرتی است برای تمامی دشم۱ هن


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.