اعتراف ۲ سارق حرفه ای به ۴۰ فقره سرقت منزل در کرمانشاه/۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ارزش اموال مسروقه

۱۹ام بهمن ،

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، از اعتراف ۲ سارق حرفه ای به ۴۰ فقره سرقت منزل به ارزش ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سردار “کشوری” در تشریح این خبر گفت : در پی کسب خبرها و اطلاعاتی از منابع خبری مبنی بر فعالیت یک باند ۳ نفره سرقت منزل در کلانشهر کرمانشاه ، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران شعبه اول اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت .
وی ادامه داد : پس از مدتی کار اطلاعاتی حساب شده توسط ماموران پلیس آگاهی استان ، هویت اعضای باند شناسایی و در این رابطه ۲ نفر از آنها طی ۲ عملیات جداگانه در شهرستانهای کرمانشاه و اسلام آباد غرب دستگیر شدند .
سردار “کشوری” افزود : متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی بعمل آمده در شعبه اول اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی لب به اعتراف گشودند و از ۴۰ فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه پرده برداشتند . 
این مقام انتظامی در ادامه ضمن اشاره به کشف تعداد قابل توجهی اموال مسروقه از جمله چندین دستگاه ال سی دی ، چندین تخته تابلو فرش و … از مخفیگاه متهمان تصریح کرد : در این راستا با پیگیری های صورت گرفته توسط ماموران پرونده کلیه مالباختگان نیز شناسایی شدند . 
رییس پلیس استان در خصوص شگرد بکار رفته توسط متهمان نیز اظهار داشت : بررسیهای بعمل آمده حکایت از آن داشت ، متهمان بصورت شبانه و با استفاده از اهرم و تخریب قفل درب منازل اقدام بسرقت می کرده اند . 
سردار “کشوری” تصریح کرد : ارزش اموال بسرقت رفته توسط این باند حرفه ای در ۴۰ فقره سرقت مذکور ، حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است . 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه خاطر نشان کرد : ۲ متهم مذکور با دستور مقام قضایی روانه زندان شده و دستگیری آخرین عضو باند نیز در دستور کار ماموران پرونده قرار دارد ./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.