اعتراف ۳ سارق حرفه ای به ۱۱۵ فقره سرقت

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی ۳ سارق حرفه ای لوازم و تجهیزات داخل خودرو دستگیر و ۱۱۵ فقره سرقت در این خصوص کشف شد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: درپی وقوع سرقت های متعدد داخل اتومبیل با شگرد و شیوه های مشابه در محدوده اماکن زیارتی شهر مشهد چند تیم از کارآگاهان با تجربه پلیس آگاهی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
 
سرهنگ بیدمشکی گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت ضمن تجزیه و تحلیل شیوه سرقت ها و جمع آوری اطلاعات از مالباختگان و بررسی زمان و محدوده های وقوع جرم به سرنخ های دست یافتند.
 
وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات پلیسی نامحسوس یکی از متهمان سابقه دار را تحت تعقیب قرار دادند و در نهایت وی را در محدوه خواجه مراد قبل انجام سرقت دستگیر و در بازرسی از داخل ساک دستی وی مدارک و ادوات ارتکاب جرم شامل پیچ گوشتی و سنبه به همراه تعدادی مدارک کشف کردند.
 
بیدمشکی در ادامه تصریح کرد: در تحقیقات اولیه متهم منکر هر گونه سرقت بوده که با بازجویی فنی و پلیسی با توجه به شواهد و مدارک موجود سارق به ۵۵ فقره سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو اعتراف که در این خصوص مالباختگان نیز شناسایی شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در ادامه گفت:در پی کشف یک فقره سرقت منزل و دستگیری یک سارق حرفه ای لوزام و تجهیزات داخل خودرو در شهرستان چناران متهم با توجه چندین فقره سرقت با شگرد سارق دستگیر شده متهم به پلیس آگاهی مشهد منتقل شد.
 
 وی خاطرنشان کرد:  پس از بررسی سوابق و شیوه و شگرد سرقت ها ی داخل خودرو و سرقت های مشابه از سارق دستگیر شده طی تحقیقات فنی و پلیسی بعمل آمد  توسط ماموران پلیس آگاهی مشهد سارق به ۶۰ فقره سرقت قطعات خودرو و محتویات داخل خودرو با همدستی متهم در سطح شهر مشهد اعتراف که طی یک عملیات پلیسی همدست متهم نیز در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
سرهنگ “حسین بیدمشکی” در پایان گفت: در این رابطه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.