اعترض به ازدواج همجنس‌گرایان در فینال مسابقات تنیس رولان گاروس + تصاویر

۲۰خردادماه،

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، گروهی از تماشاگران مخالف با نشان دادن اعتراض خود به قانون ازدواج همجنس‌‌گرایان، برای مدت کوتاهی سبب توقف فینال رقابت‌های رولان گاروس میان رافائل نادال و داوید فرر شدند.

این گروه از تماشاگران معترض به ازدواج همجنس‌گرایان علاوه بر سردادن شعار و به نمایش در‌آوردن پلاکاردهایی علیه تصویب این قانون، با پرتاب فشفشه به زمین بازی فینال تمام اسپانیایی دومین گرنداسلم فصل، نیروهای امنیتی را وادار به واکنش برای آرام نگه داشتن جو استادیوم فیلیپ شارتیه (استادیوم اصلی رقابت‌های رولان گاروس) کردند.

یک منبع نزدیک به پلیس فرانسه به رویترز اعلام کرد که ۱۲ نفر از کسانی را که در جریان این اعتراض حضور داشته‌اند دستگیر کرده‌اند که از این بین ۵ نفر پس از بازجویی‌های ابتدایی آزاد شده‌اند. به‌گفته پلیس فرانسه، ‌گروهی با نام «هومن» در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که مسئولیت این اعتراضات را به‌عهده گرفته و خود را به‌عنوان «مخالفان همیشگی و سرسخت ازدواج همجنس‌گرایان» توصیف کرده‌اند.

اعتراضاتی که در فینال اوپن فرانسه به ازدواج همجنس‌گرایان نشان داده شد، در راستای ادامه مخالفت‌ها با اقدامی بود که فرانسوا اولان، رئیس جمهور فرانسه ماه قبل برای قانونی اعلام کردن ازدواج اشخاص همجنس‌گرا انجام داد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.