اعتقادات عابدزاده درباره مترو و ایرانسل

رفتار فرزند عابدزاده یعنی امیر در نوع خود جالب است و به سوژه ای برای بازیکنان تیم پرسپولیس تبدیل شده است. این دروازه بان جوان مترو سوار است و برخلاف همبازیانش اهل ولخرجی نیست.

شفاف نیوز: امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور فعالی دارد و با آنکه هنوز قرار داد رسمی اش را این تیم منعقد نکرده است اما امیدوار است.

 امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور فعالی دارد و با آنکه هنوز قرار داد رسمی اش را این تیم منعقد نکرده است اما امیدوار است که پس از عقد قرارداد رسمی بتواند جایگاه پدرش را به خود اختصاص دهد.

مدیر برنامه های عابدزاده بزرگ که پیگیر کارهای امیر نیز هست از حل مشکل این بازیکن خبر داد و گفت:« آقای رویانیان با باشگاه لس آنجلس بلوز به توافق رسیده و بزودی با پرداخت مبلغی معقول رضایت نامه امیر را می گیرد.»

اعتقادات عابدزاده درباره مترو سواری و ایرانسل

مدیر برنامه های عابدزاده از بازگشت احمدرضا به تهران خبر داد و افزود:« احمدرضا تا ۲۰ روز دیگر به ایران برمی گردد و البته بعد از چند روز باردیگر می رود آمریکا و تا آخر پاییز می ماند و سپس قصد دارد کارش را در ایران دنبال کند چون می گوید که از دوری خسته شده است.»

رفتار فرزند عابدزاده یعنی امیر در نوع خود جالب است و به سوژه ای برای بازیکنان تیم پرسپولیس تبدیل شده است. این دروازه بان جوان مترو سوار است و برخلاف همبازیانش اهل ولخرجی نیست.

«بدخشان» مدیر برنامه ای وی در باره این رفتار امیر عابدزاده می گوید:«برای همه جالب است وقتی می بینند خانواده عابدزاده دو اتومبیل دارند ولی امیر ترجیح می دهد با مترو به هر جایی برود. گاهی به او می گوییم چرا با ماشین به تمرین نمی روی که می گوید می خواهم این فرهنگ که فوتبالیست ها هم مثل بقیه مردم هستند را جا بیندازم.»

وی می افزاید:«امیر حتی خط ثابت دستش نمی گیرد و فقط از خط ایرانسل استفاده می کند و اهل ولخرجی هم نیست که این خصوصیات وی برای خود احمدرضا هم جالب است.»

 این فرد نزدیک به عابدزاده در انتها می گوید:« پسر عابدزاده سالها در کشور انگلستان و به تنهایی زندگی کرده است و فرهنگی که دارد ناشی از همان سالهاست.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.