اعتماد به نفت تهران اشتباه بزرگی بود

بازیکن فصل پیش نفت تهران اظهار داشت: با باشگاه نفت تهران به توافق رسیده بودم و قرار داد نیز امضا شده بود ولی قرار دادم را ثبت نکردم چون به باشگاه اعتماد داشتم ولی این کار اشتباه بزرگی بود.

 

میثم خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از اختلافاتی که با مدیریت و هیئت مدیره باشگاه نفت پیدا کردم موفق نشدم تیمی برای این فصل انتخاب کنم زیرا تمامی پیشنهادهای خود را برای ادامه همکاری با نفت تهران رد کرده بودم.

وی افزود: تا قبل از جلسه با هیئت مدیره و قنبر زاده برخورد چندانی نداشتم و علی پور که در باشگاه کارهای مدیریت را انجام می داد طرف صحبتم بود و قرار داد من نیز با همین شخص امضا شد ولی قنبرزاده قرار داد را لغو کرد که موجب درگیری شد .

خسروی در ادامه بیان داشت: در مدت نقل و انتقالات از تیم های سپاهان- مس کرمان و نفت آبادان با من تماس گرفتند ولی به دلیل جو حاکم بر باشگاه نفت تهران و رعایت پرداختهای به موقع این باشگاه خواهان ادامه همکاری بودم به همین دلیل پیشنهادها را رد کردم از طرفی من با این باشگاه قرار داد امضا کرده بودم و فقط ثبت نشده بود بزرگترین اشتباه زندگیم، همین اعتماد به مسئولان نفت تهران بود.

وی خاطر نشان کرد: من می توانستم با تیم های خوب قرار دادهای ایده آلی را به ثبت برسانم اما به دلیل عدم پایبندی مسئولان باشگاه به مفاد قرار داد در حال حاضر باید با تیم هایی همکاری کنم که جز انتخابهایم نبودند و مبلغ قرار دادها نیز به طور چشم گیری نزول خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مسئولان باشگاه حاضر به ثبت قرار داد با من نبودند باید این موضوع را زودتر اعلام می کردند که من گزینه دیگری برای فصل بعد باشم و ۱۷ روز بیهوده تیم را در تمرینات همراهی نمی کردم این عمل از سوی مسئولان باشگاه نفت با اصول انسانیت مغایرت داشت./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.