اعتیاد آورترین ماده مخدر موجود در ایران

رییس اداره پیشگیری، درمان و کاهش آسیب وزارت بهداشت در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر عرضه گسترده مخدر “کروکودیل” در کشور به عنوان یک ماده مخدر کشنده، گفت: هنوز مخدری جدیدتر و اعتیادآورتر از شیشه در کشور نداریم.

خبرگزاری ایسنا: رییس اداره پیشگیری، درمان و کاهش آسیب وزارت بهداشت در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر عرضه گسترده مخدر “کروکودیل” در کشور به عنوان یک ماده مخدر کشنده، گفت: هنوز مخدری جدیدتر و اعتیادآورتر از شیشه در کشور نداریم.

دکتر فیروزه جعفری گفت: گزارشات تاکنون تکذیب کرده‌اند که مخدر “کروکودیل” در سطح گسترده در کشور وجود داشته باشد.
   
وی افزود: اطلاعات تا امروز نشان دهنده آن هستند که هنوز ماده‌ای جدیدتر، قوی‌تر و اعتیادآورتر از شیشه و متامفتامین نداریم.
   
رییس اداره پیشگیری، درمان و کاهش آسیب وزارت بهداشت گفت: هرازگاهی خبری مطرح می‌شود و اسم عجیب وغریبی را به عنوان مخدر جدید عنوان می‌کنند؛ در حالی که به نظر نمی‌رسد این چنین باشد؛ چرا که در تهیه چنین موادی ممکن است انواع افزودنی‌ها نظیر خاکستر، آهک و … به کار گرفته شود که قطعا عوارض بیشتری خواهند داشت در حالی که ماده اولیه آن مخدر، همان متامفتامین است.
   
وی افزود: بر این اساس به دنبال این افزودنی‌ها، ممکن است تصور شود ماده مخدر جدیدتری آمده که خطرناک‌تر است؛ در حالی که به نظر نمی‌رسد اصل آن ماده چیز جدیدی داشته باشد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.