اعتکاف از شاخصه‌های فرهنگ سازی اسلامی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه ما باید به سمت مدیریت جهادی و عزمی ملی حرکت کنیم، گفت: اعتکاف نوعی عزم ملی است که باید در این سنت حسنه فرهنگ سازی اصیل رخ دهد و امیدواریم این امر با مدیریت جهادی وعزم ملی مسئولان نیز هم همراه باشد.

“محمد رضا نجفی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اعتکاف یکی از شاخصه‌های فرهنگ سازی اسلامی است،‌ اظهارداشت: در فضای کنونی که مجریان جنگ نرم هزینه‌های گزافی را برای هدف گرفتن جوانان این کشور انجام می‌دهند، ایام اعتکاف فرصت غنیمتی است که در اختیار متولیان فرهنگی قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه استقبال گسترده‌ای از سوی جوانان برای حضور در مراسم اعتکاف صورت گرفته‌ است،‌ افزود: مسئولان باید این فرصت را غنیمت شمرده و سیاست‌های تشویقی را برای جوانان و دانشجویان در نظر بگیرند.

نجفی برگزاری مسابقات فرهنگی-قرآنی و سخنرانی‌هایی با موضوعات مرتبط با جوانان را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که می‌تواند در این ایام مور توجه قرار گیرد، تصریح کرد:  تبیین بیانات رهبری در مقوله فرهنگ یکی از برنامه‌هایی است که باید در مراسم اعتکاف امسال به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ از مسئولان فرهنگی کشور خواست تا با توجه به منویات رهبری سیاست‌های مناسب را در این زمینه اعمال کنند.
 
نجفی ادامه داد: موضوعاتی مانند تک خوانی زنان متناسب با فرهنگ اسلامی مانبوده و بیاییم قدمی برای تمدن سازی نوین اسلامی برداریم. 

وی با تاکید بر اینکه ما باید به سمت مدیریت جهادی و عزمی ملی حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: اعتکاف نوعی عزم ملی است که باید در این سنت حسنه فرهنگ سازی اصیل رخ دهد و امیدواریم این امر با مدیریت جهادی وعزم ملی مسئولان نیز هم همراه باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهران از گیلان:

    اعتکاف انسان را به سمت وهدف خود که شناخت خداوند است میرساند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.