اعدام؛ سرانجام بنگاه دار شیشه‌ای که مرد به دنبال خانه را کشت

مرد بنگاه‌دار که بر اثر توهم ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه، مشتری خود را به قتل رسانده بود، با تائید حکم قصاص بزودی مجازات می‌شود.
در یکی از روز‌های تیرماه ۸۸ ماموران کلانتری کیانشهر از کشف خودروی سوخته‌ای در خیابان فدائیان اسلام اطلاع پیدا کردند. ماموران پس از حضور در محل، با جسد سوخته‌ای در صندلی عقب خودرو مواجه شدند که با کشف مدارکی در پراید سوخته، هویت مقتول به نام علی‌اصغر شناسایی شد. کارآگاهان در تحقیق از خانواده مقتول، دریافتند او روز حادثه برای اجاره یک ملک به بنگاهی رفته است.

ماموران با کشف این سرنخ، سراغ مرد بنگاه‌دار به نام حسن رفتند که او در چند مرحله از بازجویی‌ها با اعتراف به قتل علی‌اصغر، گفت: روز حادثه همراه دوستم اصغر شیشه مصرف کرده و در حالت توهم بودیم. مقتول برای اجاره یک ملک به بنگاه ما آمده بود که با هم درگیر شدیم. من در یک لحظه عصبانی شده و او را با طناب خفه کردم. بعد هم جسد را در صندلی عقب خودرو گذاشته و به خیابان فدائیان اسلام بردیم. در آنجا نیز اصغر با بنزین خودرو را به آتش کشید. با این اعترافات، همدست متهم نیز از سوی کارآگاهان دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

در ادامه، دو متهم در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند که حسن به قصاص و ده سال زندان محکوم شد. قضات دادگاه اصغر را هم به ۲۵ سال زندان محکوم کردند. با اعتراض متهمان، پرونده به شعبه ۱۷ دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات دیوان عالی کشور حکم مجازات متهمان را تائید کردند. با تائید این حکم و ارسال پرونده به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی، عامل جنایت بزودی مجازات خواهد شد.
۴۵۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.