اعدام برای ربایندگان دختر جوان از مقابل آرایشگاه

شرق: شاکی این پرونده که دختری به نام رعنا است اواخر سال گذشته به پلیس مراجعه کرد و گفت پنج جوان او را ربودند و به وی تجاوز کردند.

رعنا حادثه را این‌طور شرح داد: «من از آرایشگاه بیرون آمدم و سوار آژانس شدم که ناگهان این افراد به خودرو حمله کردند و بعد از شکستن شیشه‌های ماشین من را بیرون کشیدند. آنها مرا به محل خلوتی بردند و چهار نفرشان به من تجاوز کردند.»

ماموران در جریان تحقیقات فهمیدند پسری به نام سعید که به شاکی علاقه‌مند بود و همیشه با جواب رد وی مواجه می‌شد این نقشه را طراحی کرده است.

به این ترتیب سعید و چهار همدستش بازداشت شدند و در بازجویی‌ها به جرم‌شان اعتراف کردند. سعید گفت: «چون رعنا به عشق من توجهی نداشت، می‌خواستم او را ادب کنم تا بفهمد هیچ‌کس در برابر من نمی‌تواند مقاومت کند.»بعد از اعترافات متهمان آنها در شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

در جلسه دادگاه هر پنج نفر گفتند هرگز به این دختر آزاری نرسانده‌اند. سعید نیز گفت: «من و رعنا مدتی با هم دوست بودیم و روزی که در آرایشگاه بود خودش به من تلفن زد تا دنبالش بروم اما راننده آژانس با من درگیر شد.»

هیات قضات بعد از پایان جلسه دادگاه به بررسی شواهد و مدارک موجود در این پرونده پرداختند و به این نتیجه رسیدند که متهم ردیف پنجم همان‌طور که خود رعنا گفته، بی‌گناه است به همین دلیل حکم تبرئه وی را صادر کردند.

آنها همچنین پی بردند متهم ردیف چهار اگرچه در آدم‌ربایی دست داشته، به دختر جوان تجاوز نکرده است، به همین دلیل وی را فقط به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم کردند و سپس به این نتیجه رسیدند که سعید و متهمان ردیف دوم و سوم همان طور که رعنا شکایت کرده است گناهکار هستند به همین دلیل هر کدام از این سه را به یک‌بار اعدام و تحمل ۱۰ سال زندان محکوم کردند.

جوان آنلاین – آخرین عناوین حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.