اعدام گرداننده پایگاه اینترنتی آویزون متوقف شد

۱۲م آذر ،

وکیل سعید ملک پور ــ گرداننده پایگاه اینترنتیهای مستهجن ـ از توقف حکم اعدام موکلش خبر داد.
محمود علیزاده طباطبایی گفت: موکلم با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بود که حکم او در دیوان عالی کشور هم تائید شد. پس از تائید حکم موکلم از کارهای خود توبه کرد.
وی افزود: با این توبه حکم اعدام متوقف شده و امیدواریم موکلم با یک درجه تخفیف روبرو شود.
بر اساس محتویات پرونده، در آخرین روزهای سال ۸۷ سپاه پاسداران و دستگاه قضائی از انهدام پایگاه اینترنتیهای غیراخلاقی فارسی زبان و دستگیری عوامل اصلی این پایگاه اینترنتیها خبر دادند.
یکی از این مجرمان، شخصی به نام “سعید ملک پور” با نام مستعار “سیاوش حسین خانی” گرداننده یکی از بزرگترین پایگاه اینترنتیهای پورنو به نام “آویزون” و حامی چندین پایگاه اینترنتی مستهجن معروف دیگر بود. که در خارج از کشور زندگی می کرد و در مهرماه ۱۳۸۷ بازداشت شد.
به گزارش مهر سعید ملک پور پس از طی مراحل قانونی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام اهانت به مقدسات و اصول و ارزشهای دینی، توهین و فحاشی به معصومین (ع) و اعتقادات اسلامی، گردآوری و انتشار یافتن محتوای ضداخلاقی و ضددینی خارجی، گردآوری، تولید و انتشار یافتن محتوای ضداخلاقی و ضددینی ایرانی (به زبان فارسی)، آموزش مسائل غیراخلاقی و غیررسمی، تولید و انتشار یافتن محتوای روابط نامتعارف جنسی مانند روابط جنسی با محارم، ضربدری، همجنسگرایی، فتیشیسم و…، تحریک جوانان در مسائل جنسی و عضوگیری از آنان برای ایجاد گروه های اینترنتی، تهیه و انتشار یافتن تصاویر تجاوز به عنف و زورگیری از دختران و بانوان ایرانی و انتشار یافتن تصاویر برهنه دختران و بانوان ایرانی از طریق دوربین مخفی و هک وب کم از سوی قاضی مقیسه محاکمه و به اعدام محکوم شد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. shahrokh:

    SALAM MAN SHAHROKHAM09364952289 BE YEK KHANOME BAHAL EHTIYAG DARAM BARAYE DOSTI BEZANGEH

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.