اعزام‌های بدون پیش ثبت نام عتبات عالیات از امروز آغاز شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: اعزام‌های بدون پیش ثبت نام عتبات عالیات از امروز آغاز شد و کسانی که تمایل دارند در شب‌های قدر به عتبات عالیات اعزام شوند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی برای اعزام اقدام کنند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌ مسعود اخوان گفت: همه کسانی که تمایل دارند در شب‌های قدر و از اول تا ۲۸ مرداد به عتبات عالیات اعزام شوند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی یا ثبت نام از طریق اینترنت ثبت نام کنند و تاریخ اعزام خود را در این یک ماه مشخص کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت اعزام‌ به عتبات عالیات در این ایام افزوده شده است و سازمان سعی دارد تا حد ممکن همه کسانی که در این تاریخ برای اعزام ثبت‌نام می‌کنند و درخواست اعزام دارند را اعزام کند بنابراین برای اعزام محدودیت زمان ثبت‌نام وجود ندارد.

اخوان گفت: آن دسته از علاقه‌مندان که قصد سفر گروهی دارند نیز می‌توانند با مراجعه به دفتر سازمان با ارائه درخواست خود و تعیین زمان درخواست اعزام نسبت به تقاضای اعزام خود اقدام کنند. تدابیری اندیشه شده است که در این ایام زائران بتوانند به صورت گروهی نیز اعزام شوند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.