اعزام تابستانه کاروان راهیان نور ولایت منطقه ۲۰ به غرب کشور

۲۰ شهریور – ۰۴:۱۴:۴۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در منطقه ۲۰ صورت گرفت؛

بزرگنمایی:  

شهردار منطقه ۲۰ در مراسم مشایعت کاروان راهیان نور ولایت این منطقه به مناطق جنگی غرب کشور که با حضور مسئولین شهری برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس یکی از نقاط عطف ملت ایران است.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، عظیم بابایی در مراسم مشایعت کاروان راهیان نور ولایت این منطقه با اشاره به این مطلب افزود: دوران دفاع مقدس یکی از نقاط عطف ملت ایران است که موجب معرفی توانمندی های ایران به دنیا شد.
بابایی با اشاره به اهمیت انتقال درست تاریخ هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضور شهروندان و خانواده های معظم شهدا در سفر معنوی راهیان نور فرصت مناسبی برای بازگویی واقعیت های جنگ و آشنایی با الگوهای نمونه انسانی است.
وی اعزام کاروان راهیان نور در دو نوبت تابستانه و زمستانه را یکی از اقدامات شهرداری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و تصریح کرد: راه اندازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت، بازدید از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برپایی یادواره های شهدا، غبارروبی و زیارت قبور شهدا، اعزام خانواده های شهدا به مشهد مقدس و برپایی همایش های ایثار و شهادت از جمله اقداماتی است که در سطح منطقه به صورت مستمر انجام می شود.
اصغر فلاح زاده مسئول کاروان راهیان نور منطقه ۲۰ در باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه کاروان منطقه ۲۰ بیست و یکمین کاروان اعزامی از شهر تهران به مناطق جنگی غرب کشور است خاطرنشان کرد:  بازدید از یادمان شهدایی که توسط منافقین به شهادت رسیده اند، مناطق عملیاتی که مربوط به قبل از دوران دفاع مقدس است و موزه دفاع مقدس همدان از جمله تفاوت های شاخصی است که مربوط به مناطق جنگی غرب کشور است.
گفتنی است مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ولایت شهرداری منطقه ۲۰ که شامل ۳۰۰ نفر از شهروندان و خانواده های معظم شهدای این منطقه بود باحضور شهردار، قائم مقام، معاونین شهرداری منطقه ۲۰، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، معاون فرهنگی آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، مسئول اعزام کاروان های راهیان نور باغ موزه دفاع مقدس، سرکلانتر شهرری و جمعی از شهروندان و خانواده های معظم شهدا با قرائت زیارت
عاشورا از ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۲۰ انجام شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۰۱۶۱۴۴۰۳۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.