اعزام دو نماینده جوجیتسوی ایران به مسابقات ورلد گیمز

۲۰خردادماه،

سرمربی تیم ملی جوجیتسوی ایران از اعزام دو نماینده ایران به مسابقات ورلد گیمز کلمبیا خبر داد.

سید امیر خوشبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مسابقات ورلد گیمز حدود ۴۵ روز دیگر در کلمبیا برگزار خواهد شد که از ایران دو نفر در رشته جوجیتسو سهمیه‌ی آن را کسب کرده‌اند. مسعود جلیل‌وند در وزن ۸۵ – و محسن حمیدی در وزن ۹۴- کیلوگرم نمایندگان ایران می باشند که من سرمربیگری آنها را برعهده خواهم داشت.

وی افزود: از هفته آینده اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات ورلد گیمز آغاز خواهد شد تا بتوانیم در اولین حضور خود در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم. جوجیتسوی ایران تا به حال در مسابقات ورلد گیمز مقامی کسب نکرده است.

سرمربی تیم ملی جوجیتسو با اشاره به این‌که فدراسیون ورزش‌های رزمی علی‌رغم مشکلات مالی از این تیم حمایت‌های لازم را کرده است، گفت: فدراسیون ما با توجه به تعداد رشته‌های زیر مجموعه‌اش و کاری که انجام می‌دهد یکی از فدراسیون‌هایی است که کمترین بودجه را می‌گیرد. مسوولان فدراسیون علی‌رغم همه این مشکلات تا به حال ما را به خوبی حمایت کرده‌اند و مشکل خاصی نداریم.

وی با اشاره به این که تیم ملی ایران در مسابقات کامبت گیمز هم شرکت خواهد کرد ادامه داد: چهارمین دوره تورنمنت جوجیتسوی مدیترانه آخرین مسابقات کسب سهمیه‌ی کامبت گیمز در ایتالیا برگزار شد که ملی‌پوشان عملکرد خوبی داشتند. حدود ۱۰ روز دیگر تازه‌ترین لیست فایتر‌ها(مبارزها) اعلام خواهد شد که آن زمان مشخص می‌شود ما چند سهمیه‌ی کامبت گیمز را کسب کرده‌ایم. مسابقات کامبت گیمز حدود چهار ماه دیگر در روسیه برگزار خواهد شد.

مسابقات ورلد گیمز مرداد‌ماه در شهر کالی کلمبیا با حضور ۳۵ رشته ورزشی برگزار خواهد شد که ایران قرار است در رشته جوجیتسو، ووشو و تیروکمان در این رقابت‌ها شرکت کند. ملی‌پوشان جوجیتسو در حالی قرار است به کلمبیا اعزام شوند که فدراسیون ورزش‌های رزمی به سبب مشکلات مالی بسیاری از اردوهای خود در بخش‌های دیگر را تعطیل کرده و برنامه‌هایش را اجرا نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، حداقل هزینه‌ی اعزام به کلمبیا برای هر نفر با احتساب بلیت، هزینه اسکان و هزینه‌های جانبی حدود ۱۲ میلیون تومان می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.