اعزام شهروندان منطقه ۱۳ به مناطق عملیاتی غرب کشور

۱۱ شهریور – ۰۴:۵۱:۲۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

  در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ۲۸۵ نفر از شهروندان منطقه ۱۳ در غالب کاروان راهیان نور از منطقه ۱۳ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند .
به گزارش خبرگزاری ممتاز، ابراهیم مداحی ، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اینکه آشنایی نزدیک با ایثارگری های شهیدان و تبیین ارزش های دفاع مقدس از اهداف اعزام کاروان راهیان نور است گفت: این سفرها مالامال از معنویتی است که از یاد خدا، شهدا و منش آنها پر شده و باعث آشنایی اقشار مختلف مردم با روحیه ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان می شود.
وی افزود : یکی از کارهای فرهنگی و ماندگار شهرداری تهران اعزام شهروندان و کارکنان شهرداری را به مناطق عملیاتی است که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان  با آرمانها و ارزش های انقلاب می شود
شهردار منطقه ۱۳  ادامه داد :  به همت اداره امور ایثارگران و با مشارکت پایگاه های بسیج و نواحی چهارگانه ۲۸۵ نفر از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و شهروندان منطقه۱۳،  شانزدهم شهریور ماه به مناطق جنگی غرب کشور اعزام می شوند.
به گفته ابراهیم مداحی  کاروان راهیان نور منطقه ۱۳ پس از برگزاری مراسم معنوی، قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح از مقابل ساختمان شهربانو رهسپار مناطق جنگی شده و به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی ایلام، قلاویزان، گیلان غرب، بازی دراز، … بازدید می کنند.
شهردار منطقه ۱۳  تصریح کرد : در کاروان های اعزامی برنامه های مختلف زیارتی، گردشی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود که این برنامه همراه با پذیرایی و بازدید از مناطق مختلف خواهد بود

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۱۱۶۵۱۲۴۱۰۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.