اعزام ۲۰گردان عاشورا و الزهرا به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه، سرهنگ داداش زاده معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به زلزله‌های متعدد در استان آذربایجان شرقی و استان‌های مجاور آن که به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنان‌ منجر شد، اظهار داشت: به منظور کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده ۲۰ گردان عاشورا و الزهرا(س) برای آوار برداری، ارایه کمک های مردمی، پخش دارو و مواد غذایی به مجروحین و تدفین قربانیان حادثه دیده به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی همچنین از تشکیل قرارگاه امام علی(ع) برای مدیریت و ساماندهی هرچه بهتر عملیات امدادرسانی به مردم زلزله زده خبر داد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته اکیپ ها و ماشین آلات مهندسی و همچنین تجهیزات زنده یاب با حضور اقشار مختلف بسیج به منطقه اعزام شده است.

دبیر قرارگاه امام علی(ع) همچنین با تقدیر از مردم شهیدپرور استان به ویژه بسیجیان که از لحظات اولیه حادثه اعلام آمادگی نمودند خواست تا با ارایه کمک های اظطراری به ویژه چادر، پتو و مواد غذایی به پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان که آماده دریافت کمک های مردمی هستند قرارگاه را در کمک رسانی به زلزله زدگان یاری نمایند.

وی در پایان از حضور سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا برای نظارت بر عملیات امدادرسانی سپاه و بسیج خبر داد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.