اعضاء کمیسیون در مورد راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی بحث و تبادل نظر کردند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: ساماندهی فعالیت‌های موازی در حوزه صنعت، تامین نقدینگی، ارتباط بین دانشگاه و صنعت و مبارزه با فساد و ریخت و پاش در این بخش را از جمله راهکارهای ارائه شده اعضای کمیسیون طی جلسه امروز بود.

«نادر قاضی‌پور» در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسی راهکارهای تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در جلسات کمیسیون مطبوعش گفت: اواخر فروردین ماه یا نیمه نخست اردیبهشت جمع‌بندی لازم صورت می‌گیرد تا راهکارهای تحقق این سیاست‌ها ارائه شود.
 
وی با اشاره به بررسی و ارائه راهکارهای تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در جلسه امروز کمیسیون تصریح کرد: ساماندهی فعالیت‌های موازی در حوزه صنعت، تامین نقدینگی، ارتباط بین دانشگاه و صنعت و مبارزه با فساد و ریخت و پاش در این بخش را از جمله راهکارهای ارائه شده اعضای کمیسیون طی جلسه امروز بود.

نماینده ارومیه با بیان این مطلب که تا به حال جلسه مشترکی با دولت در این زمینه در کمیسیون برگزار نشده، خاطرنشان کرد: باید نظرات کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و وزارتخانه‌های اقتصادی دولت که مجری این سیاست‌ها خواهند بود ارائه شود تا بتوانیم در نهایت به جمع‌بندی و راهکار مشترکی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.