اعضای حزب وحدت و همکاری ملی ایران به دیدار رئیس مجلس می‌روند

۲ م دیماه ،

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی ایران گفت: دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی ایران گفت: اعضای شورای مرکزی حزب به منظور بررسی مسائل سیاسی و حزبی با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار می‌کنند.

محمدرضا راه‌چمنی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های حزب وحدت و همکاری ملی گفت: هماهنگی‌های لازم برای دیدار اعضای شورای مرکزی حزب با علی لاریجانی صورت گرفته و  با کلیات این دیدار موافقت شده است، لذا منتظر مهیا شدن زمان و تعیین وقت از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی هستیم.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری افزود: محور دیدار با رئیس مجلس بر پایه بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های حزب در حوزه احزاب و فعالیت‌های سیاسی است.

وی همچنین بیان کرد: دیدار با مراجع عظام تقلید در دستور کار حزب وحدت و همکاری قرار دارد تا مسائل مختلف داخلی و خارجی را با بزرگان دین مطرح و از رهنمودهای آنها بهره‌مند شویم.

گفتنی است اعضای شورای همکاری و وحدت ملی اولین دیدار خود  با مسئولان کشور  را از هفته پیش با دیدار هاشمی رفسنجانی آغاز کرد که راه‌چمنی در تشریح این دیدار اظهار داشت: اعضای شورای مرکزی و هئیت بازرسی برای ارائه گزارش و چگونگی شکل گیری حزب وحدت و همکاری و فعالیت‌هایشان به دیدار رئیس تشخیص مصلحت نظام رفتند.

وی بیان کرد: در این جلسه ویژگی‌های کاندیدای ریاست جمهوری مورد نظر اعضای شورای مرکزی در جهت حمایت از نامزدها مطرح شد.

دبیر کل حزب وحدت  و همکاری گفت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  در این جلسه بر ضرورت وجود احزاب در جامعه تاکید کرد  و  معتقد است که بدون احزاب امکان اداره دموکراتیک کشور میسر نیست.

دبیر کل حزب وحدت همکاری و ملی در تشریح توصیه هاشمی برای احزاب کشور اظهار داشت: وی احزاب را به همکاری با یکدیگر در جهت دستیابی به اهداف مدنظر آنان فراخواند و  در رابطه با مسائل آموزشی، نظم تشکیلاتی نیز رهنمودهایی را ارائه داد.

وی در ادامه افزود: در این دیدار هاشمی رفسنجانی مباحثی در رابطه نظر امام(ره) در قبل و بعد از انقلاب نسبت به تاسیس حزب جمهوری اسلامی و نظر امام(ره) در قبل و بعد از انقلاب در مورد تاسیس این حزب مطرح و گزارشی از تاریخچه و ضرورت ایجاد احزاب و تشکل‌ها  برای اعضای شورای مرکزی تشریح کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.