اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره موسیقی جوان حکم گرفتند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره موسیقی جوان در دو شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی کلاسیک غربی از علی مراد خانی حکم گرفتند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه ای، در بخش موسیقی کلاسیک ایرانی داریوش طلایی، مجید کیانی، رامبد صدیف، شهرام ناظری و حسین علیزاده را به عنوان شورای سیاستگذاری این بخش معرفی کرد.

همچنین در بخش موسیقی کلاسیک غربی نیز شاهین فرهت، آذین موحد، رافائل میناسکانیان، مهرداد پاکباز و مرجان قنبری مهر به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری از علی مرادخانی حکم گرفتند.

این احکام در حالی صادر شده است که پیش از این نیز هومان اسعدی به عنوان دبیر و علی ترابی به عنوان دبیر اجرایی هشتمین جشنواره موسیقی جوان احکام جداگانه ای را دریافت کرده بودند.

اعضای شورای سیاستگذاری تاکنون جلسات متعددی را برای تنظیم فراخوان این جشنواره برگزار کرده اند که فراخوان مذکور در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.

هشتمین جشنواره موسیقی جوان با همکاری دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی ایران در دو شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی کلاسیک غربی شهریور ماه سال برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.