اعضای هیأت مدیره تازه مخابرات تهران معرفی شدند: خروج روح الهی از هیئت مدیره

۳۱اردیبهشت،

 

طی مراسمی با حضور رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ، آقایان دکتر بقایی ، مهندس شیدایی ، مهندس صیدی ، مهندس یافتیان و مهندس صادقی به عنوان اعضاء تازه هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران معرفی و از خدمات آقای مهندس روح اللهی و مهندس نجمی تقدیر شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این مراسم آقای دکتر سید هاشمی طی سخنانی با اشاره به نقش سیاست گذاری شرکت مخابرات تهران در اداره شرکت های مخابراتی ، گفت : مخابرات تهران در قبل عملکرد قابل قبول و قابل تقدیری داشته اند و امروز که مخابرات را تحویل هیأت مدیره تازه می دهند انتظار داریم ، هیأت مدیره تازه سطح ارائه سرویس را بالا ببرند.
 
دکتر سید هاشمی گفت : هیأت مدیره منتخب ، رأی همه اعضاء مجمع را دارند و لذا باید در برابر همه پاسخگو باشند. مخابرات یکپارچه است و هیأت مدیره هم باید هماهنگ و همصدا در توسعه کوشا باشد. این پنج نفر با پنج تخصص مکمل هم ، می توانند تحولات بسیاری را سبب شوند.
 
آقای مهندس روح اللهی طی سخنانی از همکاری کارکنان و مدیران استان تهران تقدیر و تشکر کرد و گفت : کارکنان ما ، در تعهد ، تخصص و شایستگی نمونه اند، و طی این چند سال ثابت کردند که برای توسعه مخابرات از همه توان خود بهره می گیرند و این توان را در بحران ها به اثبات رسانده اند.
 
عــضــــو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود : بدنه شرکت ، پویا و سرزنده است و برای ارائه خدمات بهتر و به روزتر آماده اند.
 
مهندس پور رنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز از زحـــمات آقای مهندس روح اللهی تشکر کردند و حمایت ها و مشاوره های ایشان در مدیریت کلان شرکت را مؤثر و قابل تقدیر دانستند.
 
دکتر بـــقایی ، مهندس روح اللهی را فردی صبور ، عالم و انقلابی توصیف کردند و افزودند ، شرکت مخابرات استان تهران مجموعه ای بی¬نظیر است و در همه شاخص ها رتبه برتر را دارد.
 
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ، اولویت های مدیریت تازه شرکت مخابرات استان تهران را چهار موضوع زیر عنوان کردند :
اولین اولویت ، طرح تحولی است که در مخابرات ایران تدوین شد و در حال اجراست ، در تهران هم باید اجرا شود. مهمترین کار مشتری مداری است.
 
دومین اقدام بازسازی و نوسازی شبکه ، اولویت سوّم بالا بردن سهم درآمد مخابرات ایران از دیتا و چهارمین اولویت هم مدیریت مالی شرکت است .
 
مهندس شیدایی عضو تازه هیأت مدیره نیز طی سخنانی ، عدم تمرکز در اجرا ، تمرکز در خرید و افزایش انگیزش کارکنان را اولویت های مدیریت تازه ذکر کردند.
 
مهندس صیدی با اشاره به جایگاه شرکت مخابرات استان تهران به عنوان پایتخت گفت : همه مدیران و مسؤولین کشوری در تهران زندگی می کنند ، لذا کاربرد ارتباطات توسط این اشخاص در تهران ، معیار اندازه گیری کمی و کیفی کل مخابرات ایران است. و خوب است بهترین ها را در اینجا داشته باشیم.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.