اعضای هیات بازبین بخش ˝فعالان˝تئاتر سوره معرفی شدند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

حسین پارسایی، مهرداد رایانی مخصوص و سیدجواد روشن کار بازبینی و انتخاب آثار بخش ˝فعالان˝ تئاتر بیست و دومین جشنواره تئاتر سوره ماه را برعهده خواهند داشت.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، بازبینی آثار متقاضی بخش “فعالان” بیست و دومین جشنوارهی سراسری تئاتر “سوره ماه” از روز شنبه- نهم شهریورماه ۹۲- آغاز می‌شود.

با اتمام بازبینی آثار متقاضیان بخش “استعدادهای جوان” بازبینی بخش “فعالان” از روز شنبه- نهم شهریورماه ۹۲- طی پنج روز در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری انجام می‌شود.

حسین پارسایی، مهرداد رایانی مخصوص و سیدجواد روشن کار بازبینی و انتخاب آثار این بخش را برعهده خواهند داشت.
گفتنی است امسال برای اولین بار در جشنوارهی تئاتر سورهی ماه، آثار هنرمندان جوان و کارگردانان با تجربه در دو بخش مجزای “استعدادهای جوان” و “فعالان” با دو ترکیب داوری مستقل، ارزیابی و داوری خواهند شد.

طبق سیاستهای حمایتی جوانان در حوزه هنری، تعداد آثار “استعدادهای جوان” در جشنوارهی تئاتر سورهی ماه بیشتر از آثار “فعالان” خواهد بود اما آن دسته از آثار متقاضیان “بخش فعالان” که به جشنواره راه پیدا نمیکنند، فرصت حضور در جدول اجرای عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری را خواهند داشت.

لازم به یادآوری است بیست و دومین جشنوارهی سراسری تئاتر سورهی ماه به دبیری دکتر رحمت امینی، نیمهی دوم مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.