اعضای هیات موسس اتحادیه بازیکنان فوتبال انتخاب شدند/ باقری به میناوند متلک گفت، مهرداد از رحمتی انتقام گرفت!

به گزارش خبرآنلاین؛ جلسه امروز اتحادیه بازیکنان فوتبال برگزار شد که طی آن کریم باقری، سید مهدی رحمتی، سعید رمضانی، مهرداد میناوند و مجتبی جباری به عنوان پنج بازیکن عضو هیات موسس اتحادیه بازیکنان فوتبال انتخاب شدند. در این جلسه کریم باقری، سید مهدی رحمتی، سعید رمضانی، مهرداد میناوند، مجتبی جباری، وحید طالبلو، ایمان مبعلی، مرتضی کاشی، امین منوچهری، هادی شکوری، سیاوش اکبرپور، کاظم برجلو و فریدون زندی حضور داشتند که از میان آن‌ها ۵ نفر به عنوان اعضای هیات موسس اتحادیه بازیکنان فوتبال انتخاب شدند. همچنین مهدی رحمتی هم به عنوان دبیر این اتحادیه فعالیت خواهد کرد.

در این جلسه مهرداد میناوند بیشتر از بقیه صحبت می‌کرد و در بخشی از حرف‌هایش گفت: «باشگاه‌ها جلویمان را می‌گیرند و نمی‌گذارند کار کنیم.» کریم باقری هم در جواب صحبت‌های مهرداد گفت: «اسم مهرداد را هم بنویسید. ممکن است کار به بازداشتگاه بکشد، بد نیست مهرداد با ما باشد و موضوع را حل کند!»

باقری متلکی هم نثار مجتبی جباری کرد و گفت: «مجتبی را هم می‌گذاریم به عنوان سخنگو. چون خوب حرف می‌زند و حقمان را می‌گیرد.» بعد نوبت به میناوند رسید تا به مهدی رحمتی متلک بگوید: «مهدی رحمتی، تو می‌توانی برای اتحادیه یک دقیقه وقت بگذاری؟ تو که همش دنبال پول هستی و نمی‌توانی برای بازیکنان وقت بگذاری.» این صحبت‌ها با شوخی و خنده مطرح می‌شد اما در جایی که برخی از بازیکنان با جدیت گفتند تشکیل اتحادیه به سود بازیکنان نیست، رحمتی هم با جدیت گفت: «این در نهایت به نفعمان است. ما منشور اخلاقی که به ضررمان بود را امضا کردیم. این که چیزی نیست.»

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.