اعضای کمیسیونهای مجلس نهم انتخاب شدند

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه عصر امروز روسای شعب پانزده گانه مجلس با محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیونهای تخصصی مجلس با حضور اعضای شعب انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه  اسامی اعضای کمیسیونها در آینده ای نزدیک به صورت رسمی اعلام می شود، گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اصل نود و غلامعلی حداد عادل در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم فعالیت خواهند کرد.

رئیس شعبه  ۸ بررسی اعتبارنامه ها تصریح کرد: در جلسه امروز داوطلبان عضویت در کمیسیون های پر ازدحام مانند برنامه و بودجه، صنایع، انرژی، امنیت ملی در خصوص سوابق، تجربیات و تخصص خود صحبت کردند و سپس تصمیم گیری شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی هفته گذشته گفت: کمیسیون‌های انرژی، صنایع‌، امنیت ملی و بودجه کمیسیون‌هایی هستند که تعداد زیادی از نمایندگان برای آنها ثبت نام کرده‌اند. نمایندگان باید توجه کنند و جایشان را تغییر دهند. به عنوان مثال در کمیسیون شوراها کسی برای اولویت اولش ثبت نام نکرده است و این موضوع درباره کمیسیون اصل ۹۰ و کمیسیون فرهنگی هم صدق می‌کند و کمبود نیرو دارند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.