اعطای کمک هزینه به بیماران صعب العلاج ناجا

۲۰فروردین۱۳،

جانشین هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: کارکنان شاغل در ناجا و کارکنانی که از ابتدای ۹۲ سال به بازنشستگی نائل می شوند به مدت ۵ سال تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، همزمان با هفته بزرگ داشت سلامت، سردار “محمد جواد زاده کمند” از کارکنان بیمار بستری شده در بیمارستان ولیعصر (عج) عیادت کرد. 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا درحاشیه این مراسم،گفت: با تلاش مجموعه کادر پزشکی و مدیریتی بیمارستان ولیعصر(عج)، رسیدگی به بیماران این بیمارستان در سطح بسیار مطلوبی است. 
وی بر تأمین سلامت کارکنان پلیس تاکید و تصریح کرد: سلامت، بهداشت و درمان در نیروی انتظامی با توجه به نوع خدمتی که ماموران پلیس انجام می دهند از اولویت های سازمان به شمار می آید از این رو باید تلاش شود تا در بحث بهداشت و درمان، خدماتی در شأن کارکنان ناجا به آنها ارائه شود. 
سردار زاده کمند دربارهٔ پوشش درمانی بیماری های صعب العلاج در ناجا، با بیان اینکه این نوع بیماری ها به شکل ویژه توسط سازمان خدمات درمانی تحت پوشش قرار می گیرند، گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، بیماران صعب العلاج در ناجا اعم از کارکنان و خانواده های آنها تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
وی افزود: به تناسب نوع، میزان و ضریبی که برای این بیماران مشخص شده، مبلغی به عنوان کمک هزینه در اختیار آنها قرار می گیرد تا بخشی از هزینه های مادی بیماری را تامین کنند. 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: کارکنان شاغل در ناجا و کارکنانی که از ابتدای سال ۹۲ به بازنشستگی نائل می شوند به مدت ۵ سال تحت پوشش این طرح قرار می گیرند؛ امیدواریم پس از اجرای موفقیت آمیز “طرح اعطای کمک هزینه به بیماران صعب العلاج ناجا”، بتوانیم آن را به سایر کارکنان این سازمان نیز تعمیم دهیم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.