اعطا بالاترین جایزه کیفیت به ایران خودرو

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

اعطا بالاترین جایزه کیفیت به ایران خودرو

عصر خودرو : درمراسم اختتامیه نهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران ، گروه صنعتی ایران خودرو ، دربین ۱۹واحدصنعتی ارزیابی شده، پنج تقدیرنامه اشتهاربه کیفیت سه ستاره ، دو ستاره، یک ستاره واهتمام به کیفت و تندیس برنزین را برای شش محصول در سال تولیدملی ،حمایت از کارو سرمایه ایرانی به خوداختصاص داد.

به گزارش تفسیری ایکوپرس ، جایزه ملی کیفیت ایران هر سال برگزارمی شودو موسسات داوطلب در زمینه محصول و فرآیند های تولید توسط ارزیابان ، مورد بررسی قرارمی گیرندو براساس امتیازهایی که به دست می آورنددرسطوح گوناگون این جایزه را دریافت می نمایند.
درمراسم نهمین دوره جایزه ملی کیفیت که روز ۱۷ آبان ماه سال جاری با حضو ر مهندس تقی پوروزیرارتباطات و فن آوری اطلاعات ، مهندس برزگری رئیس سازمان ملی استانداردایران و مالکان شرکت های صنعتی درسالن همایش های صداوسیمابرگزارشد ،گروه صنعتی ایران خودرو چهارتقدیرنامه اشتهاربه کیفیت و تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت ایران را کسب نمود.
دراین گزارش تفسیری آمده است ، شرکت ایران خودرو برای نهمین سال پیاپی با رویکردارزش آفرینی برای سازمان، در مراسم جایزه ملی کیفیت حضور یافته است. این شرکت با معرفی پنج محصول به انجمن کیفیت ایران اقدام به ارزیابی محصولات خود با هدف بهبود کیفیت آن نموده است. محصولات تندر۹۰،‌ موتور EF7، TU5 و خدمات لجستیک و مونتاژ مواردی بودندکه درمراسم جایزه ملی کیفیت حضوریافته و هریک موفق به دریافت تندیس برنزین و تقدیرنامه شده اند.
براساس این گزارش تفسیری ،معاونت تندر۹۰ایران خودرو برای اولین باربرای محصول تندر۹۰ موفق به اخذ تندیس برنزین شده است. این اولین تندیسی است که ایران خودرو در جایزه ملی کیفیت دریافت می نماید.
معاونت نیروی محرکه ایران خودرو برای موتور TU5 موفق به دریافت گواهی‌نامه اشتهاربه کیفیت سه ستاره شد،این محصول در سال گذشته گواهی نامه اشتهار دو ستاره دریافت نموده بود. همچنین موتور EF7 که یکی از دستاوردهای مهم ایران خودرو و حاصل زحمات کارشناسان و متخصصان این شرکت است از دیگر محصولاتی است که برای اولین بار در جایزه ملی کیفیت امسال شرکت نمود و موفق به اخذ گواهی‌نامه اشتهاربه کیفیت یک ستاره شده است.
معاونت سیستم جامع تولیدبرای خدمات برنامه ریزی ، تامین ، تولید و لجستیک موفق به دریافت گواهی نامه اشتهاربه کیفیت دو ستاره شد،این معاونت در سال گذشته گواهی‌نامه اشتهار به کیفیت یک ستاره دریافت نموده بود.
شرکت ایران خودرو خر اسان برای خدمات مونتاژ محصول گراندو یتارا موفق به دریافت گواهی‌ اشتهار به کیفیت سه ستاره شد. این محصول توانست چهار مرحله ارتقا را هم وقت در اولین بارحضور خودبرای دریافت جایزه ملی کیفیت ایران طی کند. همچنین شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو دراین مراسم گواهینامه اهتمام به کیفیت رابرای تولید سر سلیندر موتور ایکس یو هفت کسب نمود.
گفتنی است شرکت ایران خودرو اولین شرکت صنعتی است که توانسته تندیس جایزه ملی کیفیت ایران را به خود اختصاص دهد.

چهارشنبه ۱۷ آبان   ۱۵:۴۰

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.