اعظم خدایاری از اعزام به بازی های پارالمپیک لندن بازماند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به محدودیت در نظرگرفته شده در رشته دو میدانی ‘پرتاب وزنه’ این دور از بازی های پارالمپیک، کمیته ملی پارالمپیک ایران به ناچار سهمیه سه نفری را به دو ورزشکار کاهش داد.

ایرج رحمانی، روزپنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجایی که اعظم خدایاری ، مدتی از حضور در میدان مسابقات به دور بود و ازطرفی نیز دو ورزشکار دیگر ایران به لحاظ رنکینگ از ایشان جلوتر بودند بنابراین قرعه به نام ورزشکار زنجانی افتاد تا از گردونه اعزام به بازی ها پارالمپیک لندن خارج شود.

وی اظهار داشت: شخصا برای اینکه این ورزشکار زنجانی از لیست ورزشکاران اعزامی به این بازی ها خارج نشود ، تلاش و پی گیری ها وافری را از طریق کمیته ملی پارالمپیک ایران کردم ولی نتیجه بخش نشد.

رحمانی ، تصریح کرد: اعظم خدایاری از ورزشکاران شاخص و ارزنده زنجانی هرچند از اعزام به این بازی ها بازماند ولی سهمیه حضور در مسابقات پارا آسیایی را داشته و همچنین از شانس اعزام به مسابقات جهانی برخوردار است.

به گزارش ایرنا ، قرار بود ‘ویدا مظهر’ نیز که از مربیان زنجانی عضو تیم ملی دوومیدانی معلولان ایران می باشد به عنوان مربی ‘اعظم خدایاری’ در این بازی‌ها حضور پیدا کند که با وضعیت پیش آمده ایشان نیز اعزام نخواهد شد.

۵۹۷/۵۲۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۷۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.