اعلام آمادگی و تعهد گمرک برای “توسعه” همکاری در سطح منطقه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس کل گمرک در پیامی به دفتر منطقه ای ظرفیت سازی سازمان جهانی گمرک و ۳۳ کشور عضو آن در منطقه آسیا و اقیانوسیه (ROCB AP) ضمن تبریک دهمین سالگرد ایجاد و راه اندازی دفتر مذکور، از آمادگی و تعهد گمرک جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری و ظرفیت سازی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرک، مسعود کرباسیان معاون وزیر امور اقتصادی و دارائی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به دفتر منطقه ای ظرفیت سازی سازمان جهانی گمرک و ۳۳ کشور عضو آن در منطقه آسیا و اقیانوسیه (ROCB AP) ضمن تبریک دهمین سالگرد ایجاد و راه اندازی دفتر مذکور، از آمادگی و تعهد گمرک جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری و ظرفیت سازی در سطح منطقه خبر داد.

غلامرضا صفاری مدیرکل دفتر همکاری های بین الملل گمرک، با اعلام این مطلب افزود: در این پیام براهمیت دادن به مقوله ظرفیت سازی در کلیه مؤلفه های سازمان و توجه به چالش های فزاینده پیش روی گمرک در زنجیره بین المللی تأمین و نیاز به افزایش هوشیاری، تلاش و همکاری در انجام وظایف سازمانی و ارائه خدمات بهتر، تأکید شد.

همچنین، رهبری مقتدرانه و ضرورت توسعه حمایت از همکاریهای منطقه ای از جمله محورهای مهم دیگری است که در این پیام، به آن پرداخته شده ورئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به وجود تعهد و اهتمام لازم در گمرک جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای منطقه، به اهمیت وجود دفتر ظرفیت سازی منطقه ای، بعنوان عامل همگرایی و انسجام گمرکات موجود در سطح منطقه و پیشتاز در میان سایر دفاتر منطقه ای سازمان جهانی گمرک، تأکید کرده است.

شایان ذکر است مشروح پیام ریاست کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در نشریه اخیر دفتر ظرفیت سازی سازمان جهانی گمرک در منطقه آسیا و اقیانوسیه انتشار یافته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.