اعلام آمادگی مانوئل برای بازگشت علی کریمی

این مطلب در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه مانوئل ژوزه در خصوص پذیرش و بازگشت علی کریمی اعلام آمادگی نموده است، گفت: سه گزینه داخی و خارجی را برای ترمیم خط میانی تیم در نیم فصل در نظر گرفته‌ایم که در صورت فراهم شدن شرایط iبه تیم ما ملحق خواهند شد.

 

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: علی انصاریان و iبهروز رهبر فرد طی مراسمی به مناسبت اعیاد غدیر و قربان دوستان و پیشکسوتان و بعضی از هنرمندان را دعوت نمودند که من نیز جزو این دعوت شده ها بودم.

وی در همین خصوص افزود: علی کریمی نیز در این مراسم حضور داشت که ما با یکدیگر ضمن احوال پرسی دقایقی نیز گفتگو نمودیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت علی کریمی iبه تمرینات تیم خاطرنشان نمود: مانوئل اعلام نموده که کریمی برای بازگشت مشکلی ندارد. ضمن اینکه ۱۲ بازیکن تیم نیز هنگام صرف ناهار با مانوئل ژوزه در خصوص مسائل مختلف از جمله بازگشت علی کریمی صحبت نمودند که مانوئل برای پذیرش و بازگشت علی کریمی ابراز آمادگی نمود.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی از جمله مذاکره با نشاط اکرم ملی پوش عراقی و دیوید کارنی مدافع ملی پوش استرالیایی،  خاطر نشان نمود: ما iبه دنبال جذب سه بازیکن داخلی و خارجی در نیم فصل هستیم که دربین بازیکنان خارجی بازیکنان آفریقایی، اروپایی و آسیایی مد نظر ما می باشند.

وی افزود: ما iبهترین بازیکنان را در خط حمله و دفاع داریم و در حال حاضر بیشترین نیاز ما iبه جذب هافبک دفاعی است ضمن اینکه در پستهای هافبک چپ ، راست و میانی نیز نیاز iبه جذب بازیکن داریم. در کل باید بگویم در نیم فصل iبه دنبال ترمیم خط میانی تیم هستیم.


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.