اعلام آمادگی کمیسیون حقوقی جهت رفع ایرادات لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

۲۷م آذر ،

MON_4508-1.jpg

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از اعلام آمادگی این کمیسیون برای رفع ایرادات لایحه جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه‌ی امروز اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با رییس و معاونان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: امروز مهمان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بودیم، در جلسه‌ امروز ضمن آشنایی دوسویه بین اعضای کمیسیون و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، درخصوص زمان‌بر شدن بررسی لایحه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شورای نگهبان سخنانی از طرف مدیران ستاد بیان شد.

وی افزود: این لایحه در مجلس هشتم به تصویب رسید ولی بنا بر دلایلی در شورای نگهبان فرآیند طولانی‌ای برای بررسی طی کرده و به تازگی به مجلس اعاده شده است؛ اگرچه کمیسیون اصلی این لایحه کمیسیون اقتصادی است اما کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در این جلسه اعلام آمادگی کرد اگر پس از رفع ایرادات باز هم اشکالاتی به لایحه در اجرا وارد بود، در قالب طرحی می‌توان ایرادات این لایحه را برطرف کرد.

نماینده مردم فریدن از برگزاری جلسه‌ای مشترک درخصوص نابسامانی‌های ارزی ماه‌های قبل با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.